Споделяне
Случва ли Ви се да отделяте много време в постоянно търсене на документи? Ръчното обработване и съхранение на документи, води ли често до допускане на грешки? Трудно ли Ви e да проследявате дали служителите са се запознали и подписали даден документ? Смятате ли че процесите Ви са не достатъчно ефективни?
Всеки от основните HR процеси: назначаване/напускане, управление на отсъствия, размяна на документи и т.н. може да бъде автоматизиран и ускорен с поддържането на електронно трудово досие. Решението значително улеснява процеса на подписване и размяна на документация между работодател и служител, независимо от времето и мястото. Предимствата включват лесно добавяне на нови документи в досието, предоставяне на контролиран достъп до съдържащата се информация, удобни функции за търсене по определени индекси и др. Тази прозрачност е от полза както за работодателя, така и за служителите. Информацията е достъпна от всяко място и по всяко време за служители с необходимите права за достъп.
Подаването на молба за отпуск на хартиен носител значително забавя процесa на одобрение и възможността за проследяване. M-Files платформата позволява да подадете изцяло дигитално молбата си за отпуск, домашен офис или да регистрирате болничен лист. Благодарение на този дигитален процес ще осигурите ефективно и прозрачно одобрение на молбите за отпуск и ще разполагате с актуална информация за графика на отсъствията на служителите си.
Закупуването на нови стоки или откриването на нов склад са съпроводени с много дейности по организирането на инвентаризация и документация, която трябва да е винаги активна, актуална и достъпна.
В много компании в зависимост от позицията, с постъпването на нов служител се предават различни активи като служебен телефон, компютър, в някои случаи служебен автомобил. Понякога служителят е отговорен за други устройства, машини или цял склад.
Имате ли затруднения с проследяването на активите, разпределени по служители? Или дали даден актив подлежи на ремонт или е необходима подмяната му след изтичането на опредления срок?
Дигиталният процес за Управление на активи, базиран на платформата M-Files е ефективен и прозрачен инструмент за автоматизиране на разпределението на активи по служители.
Благодарение на M-Files е възможно да се управлява цялата фирмена информация, във всякакъв формат, по структуриран и прост начин. M-Files е решение с AI, което архивира и каталогизира документи, което ги прави лесни за откриване. Платформата се интегрира с всички налични системи и всеки от служителите винаги има достъп до последната и единствена версия на документа. M-files позволява да търсиш и откриваш документите, базирани на КАКВИ са те, независимо КЪДЕ се намират.
Evrotrust Technologies е квалифициран доставчик на удостоверителни услуги, регистриран в списъка на ЕС и акредитиран по всички приложими европейски и международни стандарти. Мобилното приложение на Evrotrust може да бъде свалено безплатно от Google Play или App Store на всяко смарт устройство - телефон или таблет с операционна система iOS или Android.
Успехът на нашите клиенти е ключов за нас. Новата ни Customer Success Program се стреми да подпомага клиентите ни след имплементация на различните дигитални процеси, позволявайки им да разгърнат своя потенциал и да се утвърдят като дигитални иноватори в своята индустрия. Стартирайки своята дигитална инициатива с нас, ще получите проактивна и персонализирана подкрепа от нашия екип от експерти.
Знаем, че всяка компания е уникална и сме на разположение да проучим заедно най -доброто решение за вашите процеси.