Дигитални HR решения от Коника Минолта

изцяло дигитализиране на трудовите правоотношения


Случва ли Ви се да отделяте много време в постоянно търсене на документи? Ръчното обработване и съхранение на документи, води ли често до допускане на грешки? Трудно ли Ви e да проследявате дали служителите са се запознали и подписали даден документ? Смятате ли че процесите Ви са не достатъчно ефективни?

Кonica Minolta е надежден партньор, който може да ви консултира, имплементира и поддържа най-добрите решения за дигитализация и автоматизация на вашите HR процеси. 

 

ЕЛЕКТРОННО ТРУДОВО ДОСИЕ

Всеки от основните HR процеси: назначаване/напускане, управление на отсъствия, размяна на документи и т.н. може да бъде автоматизиран и ускорен с поддържането на електронно  трудово  досие.  Решението значително  улеснява  процеса  на  подписване  и размяна на документация между работодател и служител, независимо от времето и мястото. Предимствата включват лесно добавяне на нови документи в досието, предоставяне на контролиран  достъп  до  съдържащата  се информация,  удобни  функции  за  търсене  по определени индекси и др.  Тази прозрачност е от полза както за работодателя, така и за служителите. Информацията е достъпна от всяко място и по всяко време за служители с необходимите права за достъп.





 



 

Незабавно изпращане за електронен подпис

Изпратете всеки документ за подпис с един клик. Подписващият веднага ще види документа сред подписаните.




 

 

Квалифициран подпис. Навсякъде.

Подписвайте всички документи с един клик, дори от мобилен телефон. Забравете за ключове или ръкописни подписи на десетки документи





 

Дигитален архив. Сега е моментът. 

Всички ваши подписани документи могат автоматично да бъдат изпратени във вашия дигитален архив. Ако все още не сте създали такъв сега е моментът да го направим заедно.

Научете повече как да стартирате вашата дигитална трансформация. 


 

Дигитално одобрение на отсъствие от работа

Подаването на молба за отпуск на хартиен носител значително забавя процесa на одобрение и възможността за проследяване. M-Files платформата позволява да подадете изцяло дигитално молбата си за отпуск, домашен офис или да регистрирате болничен лист. Благодарение на този дигитален процес ще осигурите ефективно и прозрачно одобрение на молбите за отпуск и ще разполагате с актуална информация за графика на отсъствията на служителите си.
 



 

УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ

Закупуването на нови стоки или откриването на нов склад са съпроводени с много дейности по организирането на инвентаризация и документация, която трябва да е винаги активна, актуална и достъпна. 

В много компании в зависимост от позицията, с постъпването на нов служител се предават различни активи като служебен телефон, компютър, в някои случаи служебен автомобил. Понякога служителят е отговорен за други устройства, машини или цял склад.

Имате ли затруднения с проследяването на активите, разпределени по служители? Или дали даден актив подлежи на ремонт или е необходима подмяната му след изтичането на опредления срок?

Дигиталният процес за Управление на активи,  базиран на платформата M-Files е ефективен и прозрачен инструмент за автоматизиране на разпределението на активи по служители.

 

Разбери повече
група служители, които дискутират

Решение, базирано на M-Files - световен лидер в управлението на документи

Благодарение на M-Files е възможно да се управлява цялата фирмена информация, във всякакъв формат, по структуриран и прост начин. M-Files е решение с AI, което архивира и каталогизира документи, което ги прави лесни за откриване. Платформата се интегрира с всички налични системи и всеки от служителите винаги има достъп до последната и единствена версия на документа.  M-files позволява да търсиш и откриваш документите, базирани на КАКВИ са те, независимо КЪДЕ се намират.  

M-Files
M-Files image header

Konica Minolta предоставя услугата за електронно подписване и с иновативните решения на Evrotrust.

Evrotrust Technologies е квалифициран доставчик на удостоверителни услуги, регистриран в списъка на ЕС и акредитиран по всички приложими европейски и международни стандарти.
Мобилното приложение на Evrotrust може да бъде свалено безплатно от Google Play или App Store на всяко смарт устройство - телефон или таблет с операционна система iOS или Android.
 

Разбери повече

ВАШИЯТ УСПЕХ Е НАША ОТГОВОРНОСТ!

Успехът на нашите клиенти е ключов за нас. Новата ни Customer Success Program се стреми да подпомага клиентите ни след имплементация на различните дигитални процеси, позволявайки им да разгърнат своя потенциал и да се утвърдят като дигитални иноватори в своята индустрия. Стартирайки своята дигитална инициатива с нас, ще получите проактивна и персонализирана подкрепа от нашия екип от експерти.

УСПЕШНИТЕ ИСТОРИИ НА КЛИЕНТИТЕ НИ:

Ползи:

 

  Пести време за HR специалистите и на кандидатите за работа и на служителите.


   Намаляване на хартията, времето и усилието, което коства традиционните HR процеси

   Намаляване на рисковете, свързани със сигурността или загубата на информация, благодарение на решения, които са сертифицирани и безопасни. 

   Ефективно управление на мобилността и интелигентната работа

   Централизация на процеса и спазването с предварително определени процедури и стъпки за одобрение

   Намаляване на разходите, свързани с използването и съхранението на хартия

   Просто и адаптивно

Изпратете запитване

Знаем, че всяка компания е уникална и сме на разположение да проучим заедно най -доброто решение за вашите процеси.