Споделяне
Търсите иновативни решения, които да оптимизират вашите процеси?
Уморихте ли се да се обработвате купища хартиени документи, които всеки месец получавате от клиентите си. Документи, които се трупат в офиса ви, заемат място и губят времето ви? Опитвате винаги да сте в крак с непрекъснато променящите се трудови наредби и законови разпоредби, които засягат управлението на хора? Искате да изготвяте по-ефективно необходимите месечни и годишни отчети за клиентите ви?
Време е да стартирате дигитализация на процесите и да изградите дигитален архив. Преминавайки към този подход с помощта на M-Files, ще можете лесно да управлявате дигиталните версии на хартиените документи, съдържащи информация за служителите на вашите клиенти, тяхната трудова история, заплати и да генерирате необходимите документи за назначаване, напускане или допълнителни споразумения.
Дигитализирано управление на трудовите правоотношения
Електронно регистриране и управление на процес за отсъствия от работа
Ясна проследимост на командировките от служители и ръководители
За да сме сигурни, че документите остават в дигитален формат, предоставяме интеграция с Evrotrust. По този начин може да използвате КЕП, без да е нужно да принтирате, подписвате, сканирате и качвате файловете отново в системата. Само с едно натискане на бутон можете да създадете дигитален подпис със същото правно значение като ръкописния.
Успехът на нашите клиенти е ключов за нас. Новата ни Customer Success Program се стреми да подпомага клиентите ни след имплементация на различните дигитални процеси, позволявайки им да разгърнат своя потенциал и да се утвърдят като дигитални иноватори в своята индустрия. Стартирайки своята дигитална инициатива с нас, ще получите проактивна и персонализирана подкрепа от нашия екип от експерти.