Управление на кореспонденцията

Електронно регистриране и управление на входяща и изходяща кореспонденция


Как управлявате входящата си кореспонденция и деловодство? Имате ли входяща кореспонденция в хартиен вид, която отбелязвате само в книга за регистрация и след това не се грижите за нейната обработка? Извършвате ли електронна регистрация на кореспонденцията? Случвало ли се е да се изгуби кореспонденция?

 

Решението за дигитално управление на кореспонденцията, базирано на M-Files, Ви позволява да замените книгата за регистрация с електронна регистрация след сканиране и класифициране на цялата входяща кореспонденция в централен регистър, след което се доставя електронно до получателя с възможност да се проследят сроковете на изпълнение.

 

Кореспонденцията се регистрира въз основа на достъпните реквизити (напр. по дата на получаване, входящ номер, име на подател и т.н.) в уеб базирана система. Решението осигурява електронна дистрибуция и достъп до документите, въз основа на предварително дефинирани работни процеси както и последващото им одобрение. Така вече няма да губите информация или да пропускате срокове, благодарение на автоматично изграждане на цифров архив, осигуряващ ви бързо търсене в цялата кореспонденция и пълен контрол върху процеса.

 

Предизвикателства

Предизвикателства


  • Поддържане на хартиен регистър
  • Липса на проследимост
  • Бавно търсене на документи
  • Възможност за загуба на документи
  • Затруднено следене на срокове
  • Липса на отдалечен достъп


Ползи

Ползи

 

  • Дигитален процес за управление на кореспонденцията
  • Дигитално разпределение на кореспонденцията
  • Лесно и бързо търсене и споделяне на документи
  • Сигурен дигитален архив
  • Автоматично известяване по имейл
  • Достъпност през мобилни устройства

 

 

Управление на кореспонденцията

Управление на кореспонденцията

Основни функции

 

За разлика от традиционните системи за управление на корпоративното съдържание (ECM), M-Files позволява на организациите да управляват тяхното съдържание и информация, независимо дали тази информация се намира в системата M-Files или в други бизнес системи или хранилища.

 

Потребителите на системата се възползват от предлаганите мощните инструменти за намиране, редактиране, споделяне и организиране на съдържание и информация, както и предимствата, които изкуственият интелект може да предложи при автоматизирането на някои от ключовите офисни бизнес процеси.

 

M-Files-Logo-White-Low-Resolution-Square

Запознайте се M-Files

M-Files предлага софтуерна платформа за интелигентно управление на информацията от ново поколение, чрез която се опростяват начина, по който организациите управляват информацията и документите си процеси, за да станат по-продуктивни, по-ефективни и да бъдат съвместими със изискванията.

Вижте повече

Стандартни дигитални процеси

Стандартни дигитални процеси

ИЗТЕГЛЕТЕ

ИЗТЕГЛЕТЕ

Изтеглете брошура на решението


Въвеждането на дигитални работни процеси в вашата организация ще Ви позволи да поемете контрол над информацията, и така да сте по-ефективни, документите Ви да станат по-защитени, а процесите Ви – по-прозрачни и проследими. Прочетете повече в брошура.
 

Изтеглете сега
KM ITS Digital Mailroom Leaflet BG_300px_tb

Свържете се с нас

Свържете се с нас

Заявете среща или демонстрация

Желая да получа информация на:

Политика за поверителност:*
посочена в политиката за поверителност на Коника Минолта България и давам съгласието си личните ми данни, предоставени от мен чрез изпращане на запитване до лицата за контакт, да бъдат обработвани от Коника Минолта България.

Текстовите полета с * са задължителни!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings