Споделяне
Как управлявате входящата си кореспонденция и деловодство? Имате ли входяща кореспонденция в хартиен вид, която отбелязвате само в книга за регистрация и след това не се грижите за нейната обработка? Извършвате ли електронна регистрация на кореспонденцията? Случвало ли се е да се изгуби кореспонденция?
Решението за дигитално управление на кореспонденцията, базирано на M-Files, Ви позволява да замените книгата за регистрация с електронна регистрация след сканиране и класифициране на цялата входяща кореспонденция в централен регистър, след което се доставя електронно до получателя с възможност да се проследят сроковете на изпълнение.
Кореспонденцията се регистрира въз основа на достъпните реквизити (напр. по дата на получаване, входящ номер, име на подател и т.н.) в уеб базирана система. Решението осигурява електронна дистрибуция и достъп до документите, въз основа на предварително дефинирани работни процеси както и последващото им одобрение. Така вече няма да губите информация или да пропускате срокове, благодарение на автоматично изграждане на цифров архив, осигуряващ ви бързо търсене в цялата кореспонденция и пълен контрол върху процеса.
За разлика от традиционните системи за управление на корпоративното съдържание (ECM), документната система M-Files позволява на организациите да управляват информацията и данните си, независимо дали те се намират в системата M-Files или в други бизнес системи и хранилища.
Потребителите на системата се възползват както от предлаганите мощни инструменти за търсене, редактиране, споделяне и организиране на информацията, така и от допълнителните предимства, които изкуственият интелект може да предложи по отношение автоматизирането на ключови бизнес процеси.
M-Files предлага софтуерна платформа за интелигентно управление на информацията от ново поколение, чрез която се опростяват начина, по който организациите управляват информацията и документите си процеси, за да станат по-продуктивни, по-ефективни и да бъдат съвместими със изискванията.
Въвеждането на дигитални работни процеси в вашата организация ще Ви позволи да поемете контрол над информацията, и така да сте по-ефективни, документите Ви да станат по-защитени, а процесите Ви – по-прозрачни и проследими. Прочетете повече в брошура.
Успехът на нашите клиенти е ключов за нас. Новата ни Customer Success Program се стреми да подпомага клиентите ни след имплементация на различните дигитални процеси, позволявайки им да разгърнат своя потенциал и да се утвърдят като дигитални иноватори в своята индустрия. Стартирайки своята дигитална инициатива с нас, ще получите проактивна и персонализирана подкрепа от нашия екип от експерти.
Дигитализирано управление на трудовите правоотношения
Бързо, лесно и сигурно
Електронно регистриране и управление на процес за одобрение на разходи
Aвтоматичен процес за извличане и валидиране на данни от фактури
Електронно регистриране и управление на процес за отсъствия от работа
Електронно регистриране и управление на договори
Ясна проследимост на всички автомобили в организацията с прилежащите им...
Автоматизиране на разпределението на активи и пълната им проследимост по...