Решението за дигитално управление на кореспонденцията, базирано на M-Files, Ви позволява да замените книгата за регистрация с електронна регистрация след сканиране и класифициране на цялата входяща кореспонденция в централен регистър, след което се доставя електронно до получателя с възможност да се проследят сроковете на изпълнение.
Кореспонденцията се регистрира въз основа на достъпните реквизити (напр. по дата на получаване, входящ номер, име на подател и т.н.) в уеб базирана система. Решението осигурява електронна дистрибуция и достъп до документите, въз основа на предварително дефинирани работни процеси както и последващото им одобрение. Така вече няма да губите информация или да пропускате срокове, благодарение на автоматично изграждане на цифров архив, осигуряващ ви бързо търсене в цялата кореспонденция и пълен контрол върху процеса.