Споделяне
Управлението и обработване на документи на хартиен носител поставя все повече предизвикателства пред HR специалистите, тъй като физическите документи усложняват процесите и отнемат ценно време. Междувременно, надеждното управление на физически архив само по себе си е предизвикателство пред новите, много сериозни регулации на данните.
Всеки от основните HR процеси: назначаване/напускане, управление на отсъствия, размяна на документи и т.н. може да бъде автоматизиран и ускорен с поддържането на електронно трудово досие. Решението значително улеснява процеса на подписване и размяна на документация между работодател и служител, независимо от времето и мястото. Предимствата включват лесно добавяне на нови документи в досието, предоставяне на контролиран достъп до съдържащата се информация, удобни функции за търсене по определени индекси и др. Тази прозрачност е от полза както за работодателя, така и за служителите. Информацията е достъпна от всяко място и по всяко време за служители с необходимите права за достъп.
Благодарение на M-Files е възможно да се управлява цялата фирмена информация, във всякакъв формат, по структуриран и прост начин. M-Files е решение с AI, което архивира и каталогизира документи, което ги прави лесни за откриване. Платформата се интегрира с всички налични системи и всеки от служителите винаги има достъп до последната и единствена версия на документа. M-files позволява да търсиш и откриваш документите, базирани на КАКВИ са те, независимо КЪДЕ се намират.
Успехът на нашите клиенти е ключов за нас. Новата ни Customer Success Program се стреми да подпомага клиентите ни след имплементация на различните дигитални процеси, позволявайки им да разгърнат своя потенциал и да се утвърдят като дигитални иноватори в своята индустрия. Стартирайки своята дигитална инициатива с нас, ще получите проактивна и персонализирана подкрепа от нашия екип от експерти.
Електронно регистриране и управление на входяща и изходяща кореспонденция
Бързо, лесно и сигурно
Електронно регистриране и управление на процес за одобрение на разходи
Aвтоматичен процес за извличане и валидиране на данни от фактури
Електронно регистриране и управление на договори
Електронно регистриране и управление на процес за отсъствия от работа
Ясна проследимост на всички автомобили в организацията с прилежащите им...
Автоматизиране на разпределението на активи и пълната им проследимост по...