Споделяне
В тази бързо развиваща се цифрова епоха малките и средни предприятия (SMEs) трябва да поддържат темповете на развитие. Все повече SMEs избират облачни решения, за да се справят с огромни обеми от данни, за да постигнат ефективна работа, подобряване на сигурността, контролиране на разходите и минимизиране на рисковете. Екипът на Konica Minolta разбира нуждите и на по-малкия бизнес. Готови сме да помогнем на организациите да излязат в облака с увереност.
На всички тези предизвикателства може да се отговори с гъвкави облачни услуги, които премахват несигурността и предоставят контрол в ръцете на SMEs.
Днес има облачни услуги и SaaS решения за почти всеки тип и размер на бизнес. Но SMEs не се нуждаят от опит и ресурси за да се възползват от възможностите. Всичко, от което се нуждаят, е ръководството на един от консултантите на Konica Minolta. Те помагат на организациите да намерят адекватен решение съобразено с техните нужди.
От обикновен работен процес и автоматична обработка на фактури до напълно управлявани услуги в облака и центрове за данни, SMEs могат да избират каквото им е необходимо. На разположение е и 24/7 поддръжка, ако е необходима. При желание от страна на клиента Konica Minolta да управлява цялата ИТ инфраструктура, организациите могат да освободят тежестта на оперативната си отговорност и да се концентрират върху това, което правят най-добре.
Вземете облачни услуги, които отговарят на вашата индустрия, структура и начина на работа.
Чувства ли внедряването на облачно базирано решение като твърде драстично? Ако изглежда като крачка която е твърде далеч за вас, Konica Minolta може да разработи хибридни решения, които носят на SMEs някои от ползите на облачните решения, и така да стъпите на подходящия път.
Повече от доставчик, Konica Minolta е и вашия опитен консултант. Като такъв ние помагаме на SMEs да идентифицират своите нужди да направим първоначална оценка и да приложим решението. Те могат да добавят 24/7 поддръжка и Konica Minolta също може да им помогне чрез всяко по-нататъшно развитие, докато компанията им расте. Ако имат проблем, Konica Minolta намира решение. Благодарение на своята мрежа от хардуерни и софтуерни партньори, тя може да достави всичко, което може да се наложи, за да освободи потенциала на своя бизнес.
С експоненциалния растеж на данните SMEs са изправен пред необходимостта да се конкурират в бързо развиваща се цифрова епоха, а решението да останат с остарели наследствени системи може да означава, че рискуват да изостанат. На база на дългосрочното и задълбочено разбиране на бизнеса на нашите клиенти, Konica Minolta помага на SMEs уверено да се насочат към облака.
Подкрепяйки SMEs като партньор, нашият консултант може да представи процеса спрямо бизнес модел на клиента и да покаже кои лесни за използване инструменти могат да помогнат. Konica Minolta консултанта ще ви покаже как бизнесът е възможно да процъфтява с по-голяма ефективност, гъвкавост и сигурност. Различни процеси могат да бъдат интегрирани в единна система. Тя ще бъде здрава, надеждна и разбира се, ще отговаря на всички регулаторни изисквания. Няма нужда да се притеснявате за актуализации на софтуера, сигурност на данните, аварийно възстановяване, съхранение или архивирането в облак с извършват с облачните услуги предназначени за бизнеса.
Повишена мобилност
По-висока гъвкавост
Подобрена сигурност
Достъпно ценообразуване по модела плащаш колкото ползваш
Предвидими разходи
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings