Доста често бизнесите се опитват да се справят с този сегмент, а именно защото те продължават да разчитат на хартиени носители, ръчно въвеждане и повтарящи се действия.
А резултатът?
Досадна работа, мудна обработка на документи и фактури, часове изгубено време, а Вашият счетоводен отдел прави повече грешки и неточни отчети поради погрешни данни. Дори ако компаниите получават повече дигитални фактури, те продължават да се разпечатват и да се завеждат като хартиени копия, което почти винаги води до неефективна работа с хартиено съдържание. Вие разбирате, че това не е начинът по който да функционира счетоводният отдел, ако искате да видите някакви истински резултати, нали?
За всички начинаещи в управлението – нека да погледнем статистическите данни за момент за малко допълнителна информация. Изследване от AIIM показва, че средно са необходими почти 9 дни за обработването на една фактура, като се правят разходи от над 8 € за фактура.