Споделяне
Технологията за дигитално обогатяване на печата ви дава възможност да създадете необичайно преживяване, а съвременните най-успешни търговски печатници вече подобряват услугите си с помощта на технологията, за да предложат по-привлекателни и творчески крайни продукти. С революционния нов поглед на MGI към технологията за дигитално обогатяване този по-тактилен подход към потенциалните клиенти е напълно оправдан от търговска гледна точка.
Днес безброй доставчици на печатни услуги – както на офсетов, така и на дигитален печат – предлагат „просто печат“ като стандартна услуга. Но визионерите на пазара търсят да разнообразят и подобрят своя продукт, като създават нов, по-ефективен печатен процес. Винаги е било възможно да се създадат специални ефекти като частичен лак, триизмерен печат и метализиран изглед. При стандартните методи на производство обаче това често е неефективно и отнемащо време, което го изключва като услуга, особено за задания в малък тираж и с кратки срокове. Сега с ндигиталната технология за обогатяване на печата (полагане на лак и фолио) на френска компания MGI стратегически партньор на Konica Minolta революционизира отрасъла за доставчици, желаещи да предложат както директно на клиентите, така и на крайните потребители нещо, което наистина е много специално. В допълнение те могат значително да максимизират печалбите си, докато правят това.
Новата технология ви дава възможност да полагате частично покритие върху разпечатките, да акцентирате върху определени елементи и да добавяте 3D ефекти, създавайки напълно различен, с осезаемо преживяване и ярък печат, който със сигурност ще помогне името и репутацията на вашата компания да се открояват на фона на обикновените доставчици на печатни услуги. Цифровата технология на MGI превръща заданията за печат във впечатляващи и неустоими продукти, които ще грабнат и задържат вниманието на Вашите клиенти, а впоследствие и на техните клиенти.
Технологията за дигитално лакиране е напълно подходяща за широка гама от различни приложения – от книги до изключителни визитни картички, луксозни покани, опаковки, рекламни материали и т.н. Той предлага безпрецедентен набор от функции, включително висока производителност с едно минаване на листа, лекота на използване и др., което прави цялото търговско изживяване по-приятно за вашите непосредствени клиенти. Освен това крайният резултат е с ефект, който подпомага преговорите относно по-високата цена.
Пазарът на печатни материали се развива с бързи темпове. Вече не може да се извлече особена печалба от „продукти последователи“. Ето защо визионерите на пазара в момента инвестират в дигитална технология за полагане на лак и фолио, която разгръща нови нива на креативност, диференцира продуктите и дава възможност на клиентите да предложат по-привлекателен и запомнящ се продукт и да направят печатния процес печеливш за всички участници по веригата.
MGI JETVARNISH 3D TECHNOLOGY ви помага да привлечете нови перспективи и да реализирате печеливши пазарни възможности, като предоставяте на клиентите свръхпрецизни частични покрития, позволявайки ви да обработвате дигитални или офсетови оригинали в дълги или къси тиражи и дори да променяте дебелината на покритията си за атрактивни разпечатки с осезаема дълбочина, за да се засили въздействието на комуникацията. Тази нова и вълнуваща технология е интересна за всеки доставчик на печатни услуги, който работи с тонер, офсет или печатни системи, и позволява на потребителя да добавя творчески елемент в широка гама приложения.
Печатът може да бъде просто мастило върху хартия, продукт или етикет, но обогатяването го превръща в изживяване, което осигурява осезателно предимство пред конкуренцията. Когато клиентите „усетят“ текстурираните елементи върху опаковките, те са много по-склонни да докоснат и дори по-вероятно да купят. Разкрасяванията могат да бъдат добавени като вграждане на избрани цифрови производствени преси и извън системата с помощта на специализирани решения за подобряване на печата.
На този фон доставчиците на печатни услуги и маркетолозите все повече се стремят да добавят тези впечатляващи ефекти, за да разграничават продуктите си от други марки и да добавят полезното свойство „докосваемост“ към печатния материал. Процесите на комерсиализация също така засягат много продукти и обогатяванията помагат на всеки продукт не само да изпъкне и да се разграничи, но и да се бори със спада на цените. В миналото имаше тенденция обогатяването да се използва само в продукти от висок клас, докато днес ефектите се появяват все по-често в продукти за лична хигиена и поддържане на косата, хранителни продукти и сладкарски изделия, козметични продукти, както и продукти от множество други отрасли.
Установено е, че допирът до даден продукт повишава нагласите и намеренията за закупуване на продукта и повишава доверието при оценяването на тези продукти, казват Joann Peck и Jennifer Wiggins в свой доклад.
На тази основа се въвеждат нови технологии за печат, осигуряващи допълнителни ефекти, които насърчават потребителите да докосват продукта. Има доказателства, които сочат, че осезаемите елементи на опаковката на продукта могат дори да допринесат за цялостния имидж на марката . Според проучване, проведено наскоро, се вижда, че колкото по-дълго хората фокусират вниманието си върху даден артикул, толкова е по-вероятно да го изберат и да го оценят по-високо. Ако продуктите привличат вниманието визуално, е по-вероятно потребителите да ги докоснат, а ако ги докоснат, е дори още по-вероятно да ги закупят.
Като се вземе предвид днешното разнообразие от продукти в магазините за търговия на дребно, собствениците на марки трябва да са сигурни, че продуктите им изпъкват сред конкурентните стоки. Следователно опаковката трябва най-напред да привлече вниманието на потребителя. Според Joann Peck и Jennifer Wiggins опаковката на даден продукт, която предизвиква интерес да бъде докосната, може да увеличи продажбите на продукта дори ако възможността за докосване не е предоставила допълнителна информация за свойствата на продукта.
(Източник: Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers' Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu; „Sensory Aspects of package design“; 2017)
Изглежда, че щом веднъж даден потребител физически се запознае и докосне ефектите, като например лакови текстури , те веднага го спечелват като купувач. И това е добра новина за всички.
Друго проучване, „The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership“, проведено от Joann Peck. Изследването през 2013 г. показва, че виждането и докосването повишават усещането за физиологична собственост в сравнение само със виждането, съответно с 22% и 24%. Междувременно проучване от 2017 г., „Sensory Aspect of Package Design“, от Aradhna Krishna, Luca Cian и Nilüfer Z. Aydinoglu, установява, че подобрената с фолио опаковка увеличава степента на привличане с до 2,5 пъти.
Новите техники за обогатяване и технологии за цифрово полагане на лак и фолио, като например частично покритие, акцентиране върху определени зони и добавяне на 3D ефекти, също така позволяват на доставчиците на печатни услуги да издигнат творческите си възможности на ново ниво – и впоследствие да изискат заплащане на допълнителна сума за усилията си. Добавянето на триизмерни ефекти от фолио и лак върху отпечатък ще го превърне от една стандартна разпечатка в продукт от висок клас.
Освен това клиентите на печатни продукти ценят иновативния подход и с готовност ще платят допълнително за това. Проучването „Beyond CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing, Keypoint Intelligence“, задава на доставчиците на печатни услуги въпроса: „В сравнение с цифровия модел CMYK, само печат, каква допълнителна сума или процент можете да начислите за разкрасяване на печата?“ Европейските купувачи на печатни услуги посочват, че са готови да платят допълнителна сума до 89% повече от сумата само за CMYK за разкрасявания на цифровия печат. Междувременно купувачите на печатни услуги казват, че биха приели по-високите допълнителни суми за ефектите с текстура (до 89%), фолио (82%) и металните ефекти (51%), които могат да бъдат създадени с помощта на технологията. Специализирани цветове (28%), фолиа (28%) и текстури с обогатяване (27%) показват най-високите проценти респонденти, които заявяват, че те начисляват допълнителни суми от 50% или повече.
Следователно от грабването на вниманието в POS (точката на продажба) да начисляването на процентите за премии на компании, които са ангажирани с маркетинга на продуктите, разкрасяването е изгодно за всички в печатната индустрия.
MGI направи обогатяването на печата по-достъпно за всички, след като навлезе в индустрията, а не само за заданията от висок клас. Серията JETvarnish 3D на MGI предлага динамично обогатяване на цифров и офсетов печат, отпечатани материали чрез уникални мастиленоструйни приложения за пространствено лакиране и фолирани текстури. Този печат има приложение в много сфери, като например интериорен дизайн, продуктови каталози и брошури в сектора на туризма и пътуванията, менюта и ежедневни оферти в областта на гастрономията, луксозно опаковани кутии в сферата на потребителските стоки, промоционални материали по пощата или реклами при маркетингови кампании, както и в много други сектори.
Така че, ако искате да сте на върха в печатната индустрия, се нуждаете от технология за дигитално обогатяване. А може би се чудите какво предстои? Кое от сетивата ще бъде обект на технологията в бъдеще? Дали новите методи на отпечатване няма по някакъв начин да пресъздадат звука на вълните, нежно плискащи се на брега в туристическа брошура, или аромата на вкусно ястие в меню? Със сигурност звучи невъзможно, но дали е така в действителност?!
MGI предлага широк набор от опции за лакиране, които ще ви осигурят всички предимства на обогатяването и ще увеличат маржа на печалбата Ви с един замах. Така че ако желаете да получите повече информация за инвестиране в бъдещето на печата с нашите революционни техники на разкрасяване – и може би да тествате нашия хардуер, докато вземате решение – просто щракнете върху „Свържете се с нас“ и директно ще са свържем с Вас!
С ТЕХНОЛОГИЯТА JETVARNISH 3D на MGI можете да предложите на клиентите достоен за завист и икономичен нов метод за покритие с частичен UV лак и фолио, за акцентиране върху определени зони и да добавите впечатляващи 3D релефни ефекти с цел създаване на изображения от най-висок клас. Всичко това води до по-ярко и тактилно изживяване, за което клиентите ви с радост ще заплатят повече – и като го комбинирате с вграден модул за топъл печат, ще постигнете още по-възхитително покритие – просто идеално за онези задания с малък и среден обем!
Тази технология за частичен UV лак Ви дава възможност да надстройвате услугите си с цел подобряване на тяхното качество и диференциация и е идеалното решение както за офсет, така и за цифрови принтери. Иновативните нови системи, разработени с мисъл да си развиват заедно с Вашия бизнес, и множеството други функции гарантират, че новата инвестиция ще се впише чудесно във Вашата съществуваща производствена среда.
Разгледайте безбройните различни начини, по които софтуерните продукти на Konica Minolta могат да подобрят работата Ви. Konica Minolta решава проблемите на Вашата компания, съчетава различните стилове на работа и предлага софтуерни решения, отговарящи на нуждите на Вашата индустрия. Като приоритизира нуждите Ви по всяко време, Konica Minolta отговаря на софтуерните изисквания дори на най-взискателните световни организации. Като използвате системата, можете да ограничите разходите за всички отпечатани или копирани материали, да създавате усъвършенствани мерки за сигурност, за да се гарантира, че чувствителните документи не попадат в неоторизирани ръце и др.
Нашият опитен и компетентен персонал от специалисти ще отговори на всички Ваши въпроси и ще Ви покаже как да работите с продукта си. Нашите услуги функционират във Ваша полза в рамките на система за поддръжка, предназначена да гарантира на Вас и на компанията Ви извличането на максимална полза от решенията. Ние предлагаме широка гама от различни услуги, включително оптимизирани услуги за печат, за да комбинираме консултиране; внедряване на хардуер и софтуер; управление на работния поток, за да намалите разходите за документи; и интелигентни услуги за защита, за да поддържате безопасността на бизнеса си.
Дигиталните решения за обогатяване на печата на Konica Minolta и MGI Ви дават възможност да предлагате на своите клиенти рентабилни нови продукти и услуги, да разширявате ежедневните си задачи за печат и да увеличавате маржовете на печалба. Този процес на печат ви дава възможност да персонализирате и да привличате нови клиенти, добавя стойност към съществуващи услуги, предлага далеч по-широк спектър от субстрати – включително матови или бляскави ламинирани повърхности, хартия на слоеве, пластмаса, PVC и други материали с покритие – което опростява вашия работен поток, съкращава сроковете за реализация, намалява разходите, както и много други неща!
И така какви са основните ползи от новата технология за цифрово лакиране, предлагана от системите JETVARNISH 3DS, JETvarnish 3D и JETvarnish 3D Evolution?
Обогатява цифрови и офсетови разпечатки
Функция AIS SmartScanner
Висока производителност
Красиви 3D релефни ефекти, създаващи изображения от висок клас и луксозно сензитивно покритие
Покритие
Печатащи глави на Konica Minolta
Анализатор на производствените разходи, софтуерен пакет и HubManager
Работа с променливи данни
The 10.1 inch screen offers vibration feedback and a 90° tilt angle. Users can flick, scroll and enlarge just like a smartphone or tablet.
Дигитализация на поставянето на частично UV покритие
A full set of security features provided by bizhub SECURE services, including Bitdefender anti-virus engine, protects your organisation against malware infection.
Един от нашите технически експерти ще демонстрира всички предимства на технологията за дигитално полагане на лак
PROKOM е общност на потребителите ползващи услугите на Konica Minolta, управлявана от потребителите за тях самите. Целта е да се изгради среда за бизнес трансформация и да се създаде общност от печеливши бизнеси чрез обучения, контакти и споделен опит.
В собственото проучване на Коника Минолта България ще откриете интересни изводи и факти за налгасите на представителите на рекламните агенции и маркетинговите специалисти в големи корпорации по отношение на технологиите за облагородяването на печата - добавяне на лак, фолио, използване на специални щанци и др.
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings