Управление на потребителите и разходите

Автоматичен анализ на използването и разширено отчитане на разходите

Открийте модерна среда за печат, съобразена с Вашите нужди


Съществуват много различия между малките и средните предприятия и международните компании.

Всеки има свой собствен стил на управление, нужди, клиентела и цели. Независимо от това каква организация представлявате, Konica Minolta Ви предлага решение за управление на потребителите и разходите, което ще отговори на Вашите изисквания. Този мащабируем софтуер ще отговори на Вашите реални нужди дори когато те се променят с развитието на вашата компания.

Решения

Решения

Управление на потребителите и разходите

Централизираното корпоративно управление на разходите по потребители, драстично намалява изразходваните от Вас средства за печатни услуги – често с до 30%. Можете да използвате това решение за наблюдение, за да се радвате на икономически ефективна и съвременна среда за печат. Не са нужни големи инвестиции във Вашата инфраструктура за печат, тъй като софтуерът поддържа мултифункционалните принтери на Konica Minolta и малките офис принтери. Всичко това води до опростен и ефективен контрол над всички Ваши устройства – независимо дали сте малко предприятие само с няколко MFP, или сте международно предприятие с офиси по цял свят.

Хардуер
hardware icon
Хардуер за печат на Konica Minolta

Искате най-доброто в областта на цифровия производствен печат? Току-що го намерихте. Хардуерните решения на Konica Minolta за производствен печат и за офис са еталони в отрасъла, с устройства, предлагащи революционно качество на цветните изображения, черно-бял печат със високи скорости, довършителни опции със свързано към печатна преса оборудване с професионално качество – с цел да се отговори на сложните спецификации на Вашето задание, и много други. Независимо от размера или областта на специализация на Вашата компания нашият хардуер за печат Ви дава възможност да изградите своя инфраструктура за печат, да управлявате цифровото съдържание, да въведете най-новите измервателни уреди и да се запознаете с други решения, имащи за цел да променят до неузнаваемост Вашия работен поток.

Софтуер
software icon
Управление на печата с YSoft SafeQ

YSoft SafeQ е корпоративно решение за управление на печата, предназначено да ви позволи да поемете контрола върху данни за печат и навиците на потребителите, за да вземете решение, базирано на факти, относно печатната инфраструктурата във вашата организация. Използвайте този инструмент във Ваша полза, за да намалите разходите за печатане, копиране и сканиране. YSoft SafeQ записва всички дейности на мултифункционалните принтери, независимо от местоположението им – всичко това за Вашето спокойствие, по-голяма безопасност и производителност.

Услуги
service icon
Винаги на Ваше разположение

Нашият опитен и компетентен персонал от специалисти ще отговори на всички Ваши въпроси и ще Ви покаже как да работите с продукта си. Нашите услуги функционират във Ваша полза в рамките на система за поддръжка, предназначена да гарантира на Вас и на компанията Ви извличането на максимална полза от решенията. Ние предлагаме широка гама от различни услуги, включително оптимизирани услуги за печат, за да комбинираме консултиране; внедряване на хардуер и софтуер; управление на работния процес, за да намалите разходите за документи; и интелигентни услуги за защита, за да поддържате безопасността на бизнеса си.

Внедрете корпоративното управление на печата с YSoft и направете крачка в бъдещето. Помогнете при въвеждането на съвременна среда за печат, която е гъвкава, икономически ефективна и сигурна. Този инструмент за управление на потребителите и разходите ще промени основно начина, по който упражнявате контрол върху Вашата инфраструктура за печат. Поемете контрол над бюджета, като проследявате всичките разходи за копиране, печат и сканиране за всеки потребител, устройство или офис. Отрийте случаите на проблематично поведение при печат и коригирайте политиката си по съответния начин. В тази централизирана среда за печат едно сървърно приложение свързва всички Ваши мрежови устройства към корпоративната директория, което дава възможност да определите политики за управление или да въведете далеч по-ефективни работни процеси. 


С това решение за наблюдение можете да държите нещата под контрол дори ако организацията Ви изпълнява голям брой проекти за много клиенти. Можете да предоставите код за достъп на всеки от тях и да разпределите разходите за печат към съответните проекти. По този начин е много по-лесно да начислите на клиента си точните разходи за печат, вместо да ги покривате отново и отново. Създавайте и анализирайте ясни графики и отчети за управление на печата, за да имате бързи и изчерпателни общи прегледи. За по-голяма яснота и ефективност можете също така да създадете Ваши собствени персонализирани отчети. 


YSoft SafeQ е ефективен, гъвкав и всеобхватен инструмент за управление на потребителите и разходите, който ще Ви предостави всички функционалности, необходими за рационализиране на Вашия работен процес, ще Ви спести пари и ще Ви донесе ползи от по-прозрачното отчитане на разходите.

   

   

Technology feature icon

Разширено отчитане на разходите

Productivity feature icon

Автоматичен анализ на използването

Икона за функцията за докосване

Централно управление

Икона за функцията за довършителни дейности

Бързи и ясни общи прегледи на разходите

Икона за функцията за персонализиране

Повишена сигурност

Get tailored solutions and simplify your daily work - get the brochure:

Свали сега
download icon test 2