Управление на потребителите и разходите

Автоматичен анализ на използването и разширено отчитане на разходите

Открийте модерна среда за печат, съобразена с Вашите нужди


Съществуват много различия между малките и средните предприятия и международните компании.

Всеки има свой собствен стил на управление, нужди, клиентела и цели. Независимо от това каква организация представлявате, Konica Minolta Ви предлага решение за управление на потребителите и разходите, което ще отговори на Вашите изисквания. Този мащабируем софтуер ще отговори на Вашите реални нужди дори когато те се променят с развитието на вашата компания.

[TempITemplate.Template]: http://server/CMSVirtualFiles/Transformations/=vg=17587c72-519d-4998-b8d6-a58d553d6e2a/DD.Solution/Detail.Components.ascx(65): error CS0103: The name 'GetSolutionHardwareUrls' does not exist in the current context

Управление на потребителите и разходите

Управление на потребителите и разходите

Внедрете корпоративното управление на печата с YSoft и направете крачка в бъдещето. Помогнете при въвеждането на съвременна среда за печат, която е гъвкава, икономически ефективна и сигурна. Този инструмент за управление на потребителите и разходите ще промени основно начина, по който упражнявате контрол върху Вашата инфраструктура за печат. Поемете контрол над бюджета, като проследявате всичките разходи за копиране, печат и сканиране за всеки потребител, устройство или офис. Отрийте случаите на проблематично поведение при печат и коригирайте политиката си по съответния начин. В тази централизирана среда за печат едно сървърно приложение свързва всички Ваши мрежови устройства към корпоративната директория, което дава възможност да определите политики за управление или да въведете далеч по-ефективни работни процеси. 


С това решение за наблюдение можете да държите нещата под контрол дори ако организацията Ви изпълнява голям брой проекти за много клиенти. Можете да предоставите код за достъп на всеки от тях и да разпределите разходите за печат към съответните проекти. По този начин е много по-лесно да начислите на клиента си точните разходи за печат, вместо да ги покривате отново и отново. Създавайте и анализирайте ясни графики и отчети за управление на печата, за да имате бързи и изчерпателни общи прегледи. За по-голяма яснота и ефективност можете също така да създадете Ваши собствени персонализирани отчети. 


YSoft SafeQ е ефективен, гъвкав и всеобхватен инструмент за управление на потребителите и разходите, който ще Ви предостави всички функционалности, необходими за рационализиране на Вашия работен процес, ще Ви спести пари и ще Ви донесе ползи от по-прозрачното отчитане на разходите.

Повишена сигурност

Повишена сигурност

Бързи и ясни общи прегледи на разходите

Бързи и ясни общи прегледи на разходите

Централно управление

Централно управление

Автоматичен анализ на използването

Автоматичен анализ на използването

Разширено отчитане на разходите

Разширено отчитане на разходите

Свържете се с нас

Свържете се с нас

Свържете се с нас за допълнителна информация

Персонализирайте Вашето решение за управление на потребителите и разходите, за да се възползвате напълно от всички предлагани от него функционалности. Не сте сигурни как да го направите? Свържете се с нас за повече информация и нашите опитни специалисти ще отговорят с радост на всички Ваши въпроси и опасения.

Свържете се с нас

Свържете се с нас
Предпочитана форма на комуникация:*

за актуалните продукти и услуги от Коника Минолта Бизнес Солюшънс България ЕООД и други компании , което съответства на моите лични интереси. Вашите данни ще бъдат обработени в съответствие с нашата Политика за поверителност.

Текстовите полета с * са задължителни!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings  

Get tailored solutions and simplify your daily work - get the brochure:

Свали сега
download icon test 2