Споделяне
ABBYY Vantage е готово бизнес решение за автоматизиранa обработка на широк набор от документи във всяка модерна организация.
Посредством интеграцията на решение за извличане на данни (като ABBYY Vantage) с решение за управление на документи (като M-Files) можете да превърнете обработката на фактури и техните одобрения в елегантен и изцяло дигитален процес.
Освен, че намалявате административната тежест върху вашия счетоводен екип, Вие ще направите задачата на одобряващите по-лесна, независимо дали работят дистанционно или в офиса. Процесът на одобрение ще стане по-прозрачен и ще можете да видите статуса на всяка фактура по всяко време.
Електронно регистриране и управление на входяща и изходяща кореспонденция
Aвтоматичен процес за извличане и валидиране на данни от фактури
Електронно регистриране и управление на договори
Електронно регистриране и управление на процес за одобрение на разходи
Дигитализирано управление на трудовите правоотношения
Бързо, лесно и сигурно
Автоматизиране на разпределението на активи и пълната им проследимост по...
Ясна проследимост на командировките от служители и ръководители
Ясна проследимост на всички автомобили в организацията с прилежащите им...