Споделяне
Днес прекарахте отново цяла вечност в търсене на файлове или информация на различни места за съхранение във вашата компания? Принудихте ли се да създадете на ново файл, защото не успяхте да го намерите? Или може би не успяхте да намерите информация, която да предадете достатъчно бързо на среща с клиенти, което потенциално би ви струвало сделката? Konica Minolta успява да комбинира удобството и простотата на традиционните потребителски търсачки на файлове с цялата мощ, контрол и сигурност в едно корпоративно решение.
Огромният поток от информация и данни, пред който сме изправени днес, е по-голям от когато и да било. Това прави все по-трудна задачата на научните работници бързо да намират необходимата им информация. Дългите търсения на специфични документи могат бързо да се превърнат във времеотнемащо и скъпоструващо задължение, което отнема човешките ресурси и в крайна сметка ще окаже отрицателно въздействие върху конкурентоспособността на Вашата компания.
Едно решение за корпоративно търсене дава на Вас и на екипа Ви незабавен достъп до точно това, което търсите – просто въвеждате своите ключови думи в лентата за търсене и получавате достъп до съдържание и информация от най-различни бази данни и приложения в областта на Вашия бизнес. Независимо къде се намира търсената от Вас информация – в прикачени файлове към имейл, сканирани документи, на сайтове на SharePoint, вътрешната мрежа на компанията или сред приемниците на приложения на отделите – това базово решение намира и извлича всички видове данни, във всички формати, от всички хранилища
„В личния ни живот интелигентните персонални устройства ни позволяват бързо да търсим всякакъв вид информация. Когато се върнем в офиса, този тип интуитивно търсене често не е налично и намирането на информация се оказва предизвикателство. “
С интелигентното решение за търсене на Enterprise Konica Minolta, безкрайните търсения са нещо от миналото. Тo ви дава възможност да намерите подходяща информация в рамките на секунди, без да превключвате между приложения или да се налага да провеждате търсения в множество системи. Системата - основно вътрешната търсачка на вашата организация - локализира, индексира и извлича всеки отделен файл, използван във вашата компания.
Без значение къде се намира информацията, която търсите - в прикачени файлове към електронна поща, сканирани документи, на SharePoint уебсайтове във вашата вътрешна интранет мрежа, в облака или в различни отдели - това решение за външна работа намира и извлича всички възможни видове данни във всеки формат от всеки индекс.
Това Enterprise Search решение е напълно подходящ за широк кръг отрасли, подходящ за всяка компания и достатъчно гъвкав за използване от всеки екип. Системата поддържа съществуващите структури за управление на качеството и работните процеси - без да ви принуждава да правите прекомерни промени - спестява ви време при търсене и намиране на ключови документи.
Търсене в минути на ден
Брой служители
Доходи на служител на час
Минути на ден 200
Часове на седмица 16.67
Дългите търсения ви струват на година
Цена на година €21.000
Притесни ли ви изчислението?
Въз основа на 252 работни дни на служител годишно
Нашият онлайн калкулатор е замислен като ориентир и не представлява обвързващо изчисление. Свържете се с нас за индивидуален анализ.
Решение за търсене и индексиране на корпоративно съдържание, което ви помага да намирате информацията, от която се нуждаете, независимо от формата или мястото и на съхранение.
Представете си, че разполагате с инструмент - бърза и интуитивна търсачка за документи и лични данни (PII) във всички системи в организацията Ви! В този уебинар ще чуете: 1. Как да търсите с един клик сред всички системи и хранилища на информация, които ползвате? 2. Ползите от единна точка на достъп до цялата фирмена документация 3. Как да откривате лесно записи с лични данни на вашите служители и клиенти (PII -personal identifiable information) сред всички индексирани фирмени документи, в съответствие с изискванията на GDPR регламента? 5. Как да генерирате автоматизирани справки, свързани с GDPR, на база на предварително дефинирани критерии? За кого ще е полезен уебинарът: ИТ мениджъри, Мениджъри Информационна сигурност, Legal / Compliance Manager, Административен мениджър, DPO /Data Protection Officer/ и др.
Какво е решение за „интелигентно търсене“, което понякога се нарича решение за „корпоративно търсене“, и как Вашата компания ще се възползва от него? Решението на Konica Minolta за интелигентно търсене има за цел да Ви осигури бърз и лесен достъп до всички данни на Вашето предприятие – когато и да ги поискате, където и да се намирате. Решенията за интелигентно търсене вмъкват слой виртуализирано съдържание в допълнение на съществуващите приемници на данни, като извличат 300 съвместими популярни файлови формати от хранилищата за данни на свързаните компании – независимо от структурата и съвместимото приложение или местоположението. И всичко това в реално време.
Влезте само веднъж и едновременно търсете с избраните от Вас ключови думи сред десетки различни хранилища на данни.
Мощната технология за оптично разпознаване на знаци (OCR) Ви позволява да търсите дълбоко във всеки файл специално за необходимото Ви съдържание.
Не се налага да адаптирате нови методи за запазване и обозначаване. Просто оставете файловете и данните там, където се намират в момента, и решението ще намери и индексира Вашите данни – независимо къде са скрити.
Включва външно съхранявани файлове
Софтуерът на Konica Minolta за корпоративно търсене индексира всичко там, където е
Съчетава се с всяка схема на защита, която е въведена от Вашата компания
Научете повече за ускоряването на работните процеси на вашата компания и изтеглете копието на електронната книга.