В ерата на дигиталната трансформация съвсем очаквано се наблюдава растяща необходимост от дигитално управление и обработка на документи. Освен това, за да се осигури непрекъснатост на бизнеса в актуалните условия и при все по-често практикувания модел на дистанционна работа, е наложително да се използва електронен подпис за дистанционно подписване на документи. С нашето решение може да сте спокойни, че вашият бизнес ще продължи да се развива без никакво закъснение в документооборотните процеси.
Представяме ви разширението на M-Files eSigning and Compliance, което ви предоставя облачен квалифициран електронен подпис (ОКЕП), възможности за контрол на процесите, както и съответствие на системата за обработка на данни със съществуващите стандарти и разпоредби.
Електронното подписване не е нещо ново и се ползва от много компании на пазара. Ние ви предлагаме да преминете стъпка напред, като използвате облачна услуга, която ще ви освободи от необходимостта да пазите и да разменяте флаш устройства с вашия сертификат. Оттук нататък можете да подписвате документи директно от вашето мобилно устройство.
Облачният квалифициран електронен подпис има правната стойност на лично явяване и подписване със саморъчен подпис. Едно от най-големите му предимства е, че при електронно подписване от всички страни страни, документът може да продължи да съществува само в електронна форма, като носи юридическа стойност, еквивалентна на разпечатаните и подписани на ръка документи.
Идентификацията на физически лица в облачната платформа се извършва удобно и бързо през мобилен телефон, за няколко минути. За да се случи автоматизираното разпознаване, на първо място трябва да снимате с телефона вашата лична карта от двете страни, а след това да си направите снимка с предната камера. След завършване на процеса по идентификацията ще имате възможността да подписвате отдалечено документи с квалифициран електронен подпис само с едно натискане на бутон. Без допълнителни технологии и без нужда от специални знания. Лесно, удобно и отвсякъде.