Споделяне
Случва ли Ви се да отделяте много време в постоянно търсене на документи? Липсва ли Ви правилната версия на документа, както и информация кой какви промени последно е направил по него? Искате ли всичките Ви документи, включително договорите и приложенията към тях да се намират на едно и също място?
Работата с договорите на хартиен носител значително забавя процесите на одобрение. Вероятността да се работи по различни версии на един и същи договор също не е за подценяване. Чувствителната информация, която е неизменна част от всеки юридически документ, може да се окаже в грешни ръце. С решението за дигитално управление на договори, базирано на M-Files, си осигурявате ефективен и прозрачен инструмент за автоматизиране на този процес.
Процесът за дигитално управление на договори Ви предлага уеб базиран електронен регистър, достъпен според правата за достъп на всеки служител. Възможността да настройвате автоматични напомняния по имейл и генериране на справки осигурява прозрачност и ефективност на стъпките на всеки етап от процеса. Решението позволява да се следят срокове и валидност на договорите, като софтуерът автоматично изпраща напомняния до отговорните лица. По този начин целият процес ще бъде под ваш контрол.
Знаете ли, че проучване сред компании със 100-500 служители показва, че на 60% от респондентите се налага да следят ръчно сроковете по договорите в своята организация.* Разгледайте инфографиката, за да откриете още интересни факти за управлението на договори
Решението на Коника Минолта България за Управление на договорите позволява на организациите да автоматизират ефективно ключови процеси, като същевременно увеличават проследимостта. Така може да сте сигурни, че договорите няма да изтекат по невнимание или че се пропускат важни възможности, като отстъпка или период на предоговаряне. Договорите могат да се подписват електронно, дори през телефона, с помощта на интеграцията на документната система M-Files и квалифицирания подпис на Evrotrust. Заинтересовани страни могат да получават автоматизирани известия, свързани с ключови събития на договора, като дати на изтичане и подновяване, а защитените контроли за достъп могат лесно да се конфигурират и прилагат от роли, екипи и проекти, за да се гарантира, че важни договори и споразумения ще са достъпни или променяни само от упълномощени членове на екипа.
Evrotrust Technologies е квалифициран доставчик на удостоверителни услуги, регистриран в списъка на ЕС и акредитиран по всички приложими европейски и международни стандарти. Мобилното приложение на Evrotrust може да бъде свалено безплатно от Google Play или App Store на всяко смарт устройство - телефон или таблет с операционна система iOS или Android.
За разлика от традиционните системи за управление на корпоративното съдържание (ECM), документната система M-Files позволява на организациите да управляват информацията и данните си, независимо дали те се намират в системата M-Files или в други бизнес системи и хранилища.
Потребителите на системата се възползват както от предлаганите мощни инструменти за търсене, редактиране, споделяне и организиране на информацията, така и от допълнителните предимства, които изкуственият интелект може да предложи по отношение автоматизирането на ключови бизнес процеси.
M-Files предлага софтуерна платформа за интелигентно управление на информацията от ново поколение, чрез която се опростяват начина, по който организациите управляват информацията и документите си процеси, за да станат по-продуктивни, по-ефективни и да бъдат съвместими със изискванията.
Работата с договорите на хартиен носител значително забавя процесите на одобрение. Вероятността да се работи по различни версии на един и същи договор също не е за подценяване. Чувствителната информация, която е неизменна част от всеки юридически документ, може да се окаже в грешни ръце. С решението за дигитално управление на договори, базирано на M-Files си осигурявате ефективен и прозрачен инструмент за автоматизиране на този процес.
По време на уебинара „Дигитално управление на договори“, част от поредицата ни IT Fitness Workshops ще видите: • Управление на целия жизнен цикъл на договора - създаване на чернова, съгласуване, одобрение, подписване, активиране, архивиране. • Електронно подписване на договори • Известия за събития • Изграждане на дигитален архив Уебинарът е подходящ за: Административни мениджъри, Procurement мениджъри, Ръководители на правен отдел, Собственици / управители на МСП, Финансови мениджъри
Успехът на нашите клиенти е ключов за нас. Новата ни Customer Success Program се стреми да подпомага клиентите ни след имплементация на различните дигитални процеси, позволявайки им да разгърнат своя потенциал и да се утвърдят като дигитални иноватори в своята индустрия. Стартирайки своята дигитална инициатива с нас, ще получите проактивна и персонализирана подкрепа от нашия екип от експерти.
Електронно регистриране и управление на входяща и изходяща кореспонденция
Електронно регистриране и управление на процес за одобрение на разходи
Дигитализирано управление на трудовите правоотношения
Бързо, лесно и сигурно
Електронно регистриране и управление на процес за отсъствия от работа
Ясна проследимост на всички автомобили в организацията с прилежащите им...
Автоматизиране на разпределението на активи и пълната им проследимост по...