Споделяне
Все още ли регистрирате молби за отпуск с помощта на хартиени формуляри, което отнема много време за събиране на подписи, а понякога документите се губят? Липсва ли Ви прегледност и проследимост за отсъствията и заместванията? Искате ли да можете да одобрявате молби за отпуск на Вашия екип от мобилния си телефон – когато сте на път или в отпуск? Време е да предложите на служителите си бърз и удобен дигитален процес.
Със стандартните дигиталните работни процеси предлагани от Konica Minolta и базирани на M-Files платформата, получавате инструмент, с който можете да управлявате дигитално процеса на одобрение на отпуск или работа от вкъщи и да регистрирате болнични листове, и да имате контрол на всички нива на административно обслужване и одобрение.
Процеса е достъпен през мобилни устройства и предлага на вашите служители лесно и удобно попълване на молба за отсъствие от работа (шаблонът автоматично се попълва с името на служителя, оставащ отпуск, метод за одобрение и т.н.). На Ваше разположение също така е и централен регистър на отсъствията, предоставящ бърз и удобен преглед на графика на отсъстващите служители, кой ги замества в този период и възможност за генериране на справки.
Благодарение на този дигитален процес ще осигурите ефективно и прозрачно одобрение на молбите за отпуск и ще разполагате с актуална информация за графика на отсъствията на служителите си.
За разлика от традиционните системи за управление на корпоративното съдържание (ECM), документната система M-Files позволява на организациите да управляват информацията и данните си, независимо дали те се намират в системата M-Files или в други бизнес системи и хранилища.
Потребителите на системата се възползват както от предлаганите мощни инструменти за търсене, редактиране, споделяне и организиране на информацията, така и от допълнителните предимства, които изкуственият интелект може да предложи по отношение автоматизирането на ключови бизнес процеси.
M-Files предлага софтуерна платформа за интелигентно управление на информацията от ново поколение, чрез която се опростяват начина, по който организациите управляват информацията и документите си процеси, за да станат по-продуктивни, по-ефективни и да бъдат съвместими със изискванията.
Въвеждането на дигитални работни процеси в вашата организация ще Ви позволи да поемете контрол над информацията, и така да сте по-ефективни, документите Ви да станат по-защитени, а процесите Ви – по-прозрачни и проследими. Прочетете повече в брошурата.
Успехът на нашите клиенти е ключов за нас. Новата ни Customer Success Program се стреми да подпомага клиентите ни след имплементация на различните дигитални процеси, позволявайки им да разгърнат своя потенциал и да се утвърдят като дигитални иноватори в своята индустрия. Стартирайки своята дигитална инициатива с нас, ще получите проактивна и персонализирана подкрепа от нашия екип от експерти.
Електронно регистриране и управление на входяща и изходяща кореспонденция
Aвтоматичен процес за извличане и валидиране на данни от фактури
Електронно регистриране и управление на договори
Електронно регистриране и управление на процес за одобрение на разходи
Дигитализирано управление на трудовите правоотношения
Бързо, лесно и сигурно
Ясна проследимост на всички автомобили в организацията с прилежащите им...
Автоматизиране на разпределението на активи и пълната им проследимост по...