Съвременното работно място се променя. Нарастващото количество данни - както в обем, така и в брой на документите и все по-сложните работни процеси подчертават необходимостта от иновации в ИТ. Конвенционалните работни процеси като редовно споделяне на файлове или предаване на данни по имейл или на хартиен носител имат значителни ограничения и пречки. Съвременните системи за управление на корпоративното съдържание не само свързва хората с информация по най-ефективния начин, но също така улеснява сътрудничеството в рамките на организация.
Електронно регистриране и управление на договори
Електронно регистриране и управление на входяща и изходяща кореспонденция
Електронно регистриране и управление на процес за отсъствия от работа
Електронно регистриране и управление на процес за одобрение на разходи
Дигитализирано управление на трудовите правоотношения
Бързо, лесно и сигурно
Вероятно не сте се замисляли, но както често се случва при хората – натрупването на излишни килограми и липсата на гъвкавост водят до тромави движения, провокират неудовлетвореност и буквално ни пречат да развием и използваме пълния си потенциал.
Това ръководство е практичен инструмент, който ще ви помогне в планирането и внедряването на решение за управление на корпоративно съдържание. В документа са разгледани основните предизвикателства пред интелигентното управление на корпоративната информация и ползите от дигиталната трансформация.