Съвременното работно място се променя. Нарастващото количество данни - както в обем, така и в брой на документите и все по-сложните работни процеси подчертават необходимостта от иновации в ИТ. Конвенционалните работни процеси като редовно споделяне на файлове или предаване на данни по имейл или на хартиен носител имат значителни ограничения и пречки. Съвременните системи за управление на корпоративното съдържание не само свързва хората с информация по най-ефективния начин, но също така улеснява сътрудничеството в рамките на организация.
M-Files се свързва със съществуващите системи, като мрежови папки и SharePoint и прави тези системи по-интелигентни, чрез добавяне на метаданни, контрол на версиите и работни процеси към съдържанието. M-Files дава възможност на организациите да имат достъп и да управляват непрекъснато нарастващия обем документи и информация във всички бизнес системи, без да се изисква скъпа и отнемаща време миграция.
Електронно регистриране и управление на договори
Електронно регистриране и управление на входяща и изходяща кореспонденция
Електронно регистриране и управление на процес за отсъствия от работа
Електронно регистриране и управление на процес за одобрение на разходи
Дигитализирано управление на трудовите правоотношения
Бързо, лесно и сигурно
Aвтоматичен процес за извличане и валидиране на данни от фактури
Вероятно не сте се замисляли, но както често се случва при хората – натрупването на излишни килограми и липсата на гъвкавост водят до тромави движения, провокират неудовлетвореност и буквално ни пречат да развием и използваме пълния си потенциал.
Това ръководство е практичен инструмент, който ще ви помогне в планирането и внедряването на решение за управление на корпоративно съдържание. В документа са разгледани основните предизвикателства пред интелигентното управление на корпоративната информация и ползите от дигиталната трансформация.
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings