Споделяне
AIRe Link ви позволява да виждате това, което виждат клиентите ви, така че можете да ги подпомогнете дистанционно и бързо да отстраните неизправностите. AIRe Link е софтуерно уеб базирано решение, без да се използва специално приложение, благодарение на което можете да обслужвате незабавно всеки един от вашите клиенти по целия свят. Подобрявайки процента на разрешаване на проблеми от първия път, вашата организация ще достигне нови нива на производителност и печалба по отношение на поддръжката и обслужването на клиенти. Същевременно повишава стойността на клиентите ви, избягвайки определен на брой посещения на място. Звената и отделите за обслужване на клиента непрекъснато са притиснати от бизнес организациите да намалят разходите и да повишат ефективността си, като същевременно гарантират, че клиентът е доволен и добре обслужен.
В същото време има три основни макротренда, които оказват влияние върху начина на производство, които ще се случат в бъдеще. Първо, нуждата от производствени работни места бързо изпреварва предлагането на квалифицирани кандидати; второ, повече машини се внедряват на отдалечени места и трето, нарастващата сложност на новите технологии. Основните KPI за екипите за обслужване сред високото удовлетворение на клиентите са избягване на посещенията на място и отстраняване на проблема от първия път. Неотдавнашната пандемия COVID-19 също демонстрира засилената нужда от отдалечена работа и отдалечена поддръжка. Просто казано, сервизните екипи трябва да свършат повече работа с по-малко ресурси.
Това, което изглежда невъзможна задача, може да бъде решено с помощта на иновативни инструменти, подпомагащи сервизните екипи по правилния начин. Докато повечето сервизни отдели вече използват традиционните инструменти за отдалечена поддръжка, включително Remote Desktop, наскоро се появи нов тип решение - незабавна отдалечена визуална поддръжка.
Технологията, която стои зад решението на Konica Minolta за незабавна отдалечена визуална поддръжка - AIRe Link - използва камерата на смартфон, таблет или външна камера, за да предава видеото, показващо това, което вижда крайният потребител, към инженер от отдалечен сервиз, в допълнение с аудио комуникация. Разширени инструменти за визуална навигация, като напр. дигитален показалец в реално време във видеото или графично упътване в моментна снимка, се използват за визуално насочване на крайния потребител през процеса по отстраняване на конкретен проблем.
Използването на протокол WebRTC дава възможност за стартиране на сесията за незабавна отдалечена визуална поддръжка в браузъра на повечето съвременни смартфони, така че не е необходимо крайният потребител да инсталира конкретно приложение или да създава потребителски акаунт. Той / тя трябва само да кликне върху линка с поканата, обикновено споделен чрез SMS. Буквално всеки човек в света може да бъде подпомогнат незабавно чрез това иновативно решение за отдалечена визуална поддръжка.
Клиентът съобщава за проблем на доставчика на машина чрез установени канали за комуникация, обикновено чрез система за телефонно обаждане или тикети. След това техническата поддръжка предлага да се проведе аудио-визуална сесия на AIRe Link, за да се изследва проблемът от разстояние.
Техническата поддръжка изпраща поканата за аудио-визуалната сесия до клиента чрез sms или e-mail. След това клиентът се присъединява към сесията, като кликне върху връзката на смартфон или таблет и одобрява достъпа до камера и микрофон. Не е необходимо приложение, а само съвместим уеб браузър.
Сервизният техник може да види каквото вижда клиентът и е в състояние да го ориентира, преминавайки през процеса за идентифициране и разрешаване на проблеми. Сесията може да включва аудио, визуализация, дигитален показалец, пояснения към моментни снимки и дори споделяне на документи за ясна и ефективна комуникация.
Ако проблемът може да бъде отстранен дистанционно, сесията се затваря и информацията по желание може да бъде запазена. Тази информация може да се използва за изграждане и споделяне на знания и опит. Ако по време на отдалечената диагностика заключението е, че посещението на място е от съществено значение, тогава получената информация помага на техника да бъде готов и да разреши проблема само с едно посещение.
Минимизирайте ненужните посещения на място Пътувате ли до местоположението на вашия клиент, за да коригирате тривиални проблеми или да научите, че нямате необходимите инструменти и резервни части за отстраняване на проблема? С AIRe Link можете дистанционно да видите проблема на клиента и ясно да го насочите към разрешаването му от първия път или да се подготвите за остраняването му при първото посещение, ако то се наложи.
Премахнете стреса и увеличете производството Имате ли проблем с машината, който изисква консултация или обслужване от доставчика? Използвайте AIRe Link, за да разрешите проблема дистанционно или да споделите всички подробности със сервизния техник преди посещението им, така че да подновите производството и да работи по-бързо.
AIRe Link е облачно решение с инсталация без да е нужно изтегляне на специално приложение от страна на сервизния екип или от страна на крайния потребител. За да се стартира сесия AIRe Link, и двете страни трябва да бъдат свързани с интернет и да използват съвременни браузъри на своите устройства. Поради факта че крайният потребител в повечето случаи вече е със смартфон в ръка, когато се обади за помощ, сесията за визуална поддръжка може да се установи в рамките на няколко секунди.
Без първоначална инвестиция. Работи със смартфон.
Само един клик за стартиране на сесията за отдалечена помощ.
Не е необходимо приложение. Просто WebRTC съвместим браузър.
Стабилност и сигурност за справяне с всякакви ситуации
Асистентът и клиентът трябва да бъдат свързани към интернет.
Връзка през мобилната мрежа (3G, 4G, LTE).
Средна консумация на данни 20 MB/минута.
Средната честотна лента за видео 1280 x 720 е 300 KB/сек.
Автоматично регулиране на качеството въз основа на интернет свързаност.