Специални предложения от Коника Минолта България за по-сигурна и безопасна работна среда


Заради извънредната ситуация, дължаща се на епидемията от Covid-19, работната среда се измени рязко и дигиталното работно място вече е новата реалност. Здравето и безопасността на служителите са приоритет за всички организации и дистанционната работа в екип между колеги, партньори и клиенти налага вземането на някои бързи мерки в компаниите, за да гарантират непрекъснатост на своята бизнес дейност.

Вероятно първата ви асоциация за Konica Minolta е системи за оптимизация на печата. Истината е, че разполагаме с различни продукти и услуги , с които да сме полезни на компаниите в настоящата извънредна ситуация в осигуряването на сигурна и безопасна работна среда и да улесним тяхната дигитална трансформация при изключително динамичните условия в предстоящите месеци.

 

Тест

Тест

Подготвена ли е Вашата компания за работа в режим "HomeOffice"?

В динамичните времена напоследък работата от вкъщи се увеличава значително. Но това налага и някои предизвикателства. Готови ли сте за тях?

С нашите 5 въпроса след минута ще знаете доколко компанията ви е подготвена за работа в HomeOffice среда!

Разполагате ли с решение за (видео) конферентна връзка, което позволява бърза и сигурна комуникация със служителите в HomeOffice среда?
Да
Не
Не знам
Служителите разполагат ли с компютри с VPN връзка, за да се включат отдалечено и безопасно към мрежата на компанията ви?
Да
Не
Не знам
Документите и процесите, с които трябва да работят служителите в HomeOffice среда, достъпни ли са в електронен вариант?
Да
Не
Не знам
Документите, които пристигат в компанията, веднага ли се дигитализират и споделят по електронен път до отговорните служители?
Да
Не
Не знам
Вашите мерките за кибер защита (защита от вируси, Firewall и др.) надеждни ли са и актуализират ли се редовно?
Да
Не
Не знам

Срещате редица предизвикателства с работата на служителите си в HomeOffice среда. Свържете се с нас, за да обсъдим как можем да сме полезни с инструменти за отдалечена работа.

Свържете се с нас

Има какво да подобрите в осигуряването на ефективна работа в HomeOffice среда. Свържете се с нас за идеи и инструменти как да го постигнете.

Свържете се с нас

Подготвили сте се добре! Свържете се с нас - можем да споделим още полезни идеи за работа в екип отдалечено!

Свържете се с нас
Някои от специалните ни предложения включват:
 

Дигитални процеси

Дигитални процеси

 

ДИГИТАЛНИ ПРОЦЕСИ
 
Ако служителите ви работят дистанционно, home office, e важно да дигитализирате работните си процеси и да подсигурите ефективната и лесна работа в екип. Можем да предложим различни инструменти за:
  • Съхранение на всички файлове и документи на едно място - изграждане на дигитален архив, възможност за работа в екип от различни локации –Научи повече за решенията за управление на информацията
  • Настройване на работни процеси за управление на задачи и получаване на одобрения пo различни проекти
  • Гъвкави инструменти за колаборация и организиране на отдалечени срещи и презентации
  • Обработка и управление на финансови документи, без да е наложително да посещавате офиса
  • Достъпване и споделяне на информация между отделните служители отдалечено по сигурен начин, който гарантира, че данните ви са защитени
  • Office 365

Можем да организираме демонстрация на различните решения  през различни онлайн платформи, за да покажем системите в действие и да отговорим на въпросите ви.
 
Дигитализация на физически документен архив​

 

Дигитализация на физически документен архив - DaaS

Ние в Коника Минолта знаем, че достъпността на данните Ви отвсякъде, по всяко време, в днешни дни е от ключово значение за Вашия бизнес. Ето защо ви предлагаме възможност за изграждане на дигитален архив като услуга (Digitalization as as service), предоставена на място във вашия офис.

Повече информация
km-digitalisation-daas-banner
Регистрирайте се за уебинар по темата:
 

Уебинар: Дигиталното работно място - новата реалност.


По време на уебинара ще дадем отговори и на следните въпроси:
Кои са инструментите, с които можете да си осигурите оптимален работен процес, как да споделяте задачи и информация със своите колеги и да осигурите непрекъснатост на своята бизнес дейност?

Искате да научите повече? Регистрирайте се сега!

Регистрация
Webinar poster ITS DWP 02.04.2020

Термално видеонаблюдение

Термално видеонаблюдение
СМАРТ ТЕРМАЛНО ВИДЕОНАБЛЮДЕНИЕ
 
За всички компании, като банки, аптеки, хранителни магазини, производствени компании, държавни институции, които не могат да си позволят да работят отдалечено, имаме решение за осигуряване на безопасна среда.


Konica Minolta съдейства с изграждането на системи за термално видеонаблюдение, които измерват веднага и с изключителна прецизност повишена телесна температура и подават нотификация при регистриране на такава, за предприемане на необходимите превантивни действия. Научи повече за термалното видеонаблюдение
 

 

Решения за печат

Решения за печат
РЕШЕНИЯ ЗА ПЕЧАТ

Ако вече сте наш клиент и разполагате с печатни устройства на Konica Minolta, имаме няколко платформи, от които препоръчваме да се възползвате при необходимост в настоящата обстановка:

 
  • А4 bizhub устройства - идеални за работа от разстояние. Те са компактни, надеждни, лесни и удобни за употреба. Може да продължите да печатате, сканирате и копирате дори и вкъщи. Запознайте се с нашите специални предложения тук
 
  • AIRe Link – инструмент за незабавна  дистанционнa аудио-визуална връзка за обслужване и поддръжка. Ако клиентът има технически проблем с устройството си, с помощта  само на  смартфон  и интернет AIRe Link ще осъществи аудио-визуална връзка със сервизен инженер за отстраняване на възникналата неизправност. По-подробна информация може да прочетете в брошурата.
 
  • Remote Panel – отдалечена услуга за бързо отстраняване на технически неизправности. bizhub Remote Panel e система, която установява отдалечена двупосочна връзка през интернет с печатното оборудване. Тя позволява на сервизните инженери на Коника Минолта България дистанционно да оказват съдействие на потребителите. 
 
  • eCON – интернет портал за управление на печатно оборудване  С web-базираното приложение (econ.konicaminolta.bg) може да проследите в реално време натоварването на отделните печатни устройства или печатната среда в компанията като цяло. eCon Ви предлага възможност за поръчка на консумативи, регистриране на сервизна заявка и преглед на предишни заявки, общ преглед на всички устройства и тяхната употреба в реално време (24/7), отчет на броячи за копиране и принтиране, поръчка на услуга - инсталация, преместване на устройство, обучение. Ако сте настоящ клиент на Коника Минолта България, можете да използвате портала eCon безплатно – необходимо е само да заявите достъп до портала на marketing@konicaminolta.bg
 
  • Вграден QR код на екрана на устройствата - бърз и лесен начин за разрешаване на възникнали проблеми. Една от новите услуги на Коника Минолта България позволява чрез сканиране на QR код, вграден на екрана на устройството, бързо, лесно и ефективно да сигнализирате за проблем с оборудването, да поръчате консумативи или да отчетете броячи. Заявките се правят чрез интуитивна за попълване интернет форма, съдържаща необходимата информация, като е възможно и прикачване на снимки за визуализиране на проблема. С използването на тази услуга спестявате ценно време и оптимизирате работата на Вашето печатно оборудване.

Свържете с нас

Свържете с нас

Свържете с нас

За повече информация по специалните ни предложения – изпратете запитване

Желая да получа информация на:

Политика за поверителност:*
посочена в политиката за поверителност на Коника Минолта България и давам съгласието си личните ми данни, предоставени от мен чрез изпращане на запитване до лицата за контакт, да бъдат обработвани от Коника Минолта България.

Текстовите полета с * са задължителни!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings  

Чат с нас