ПРЕОСМИСЛЕТЕ ТЪРСЕНЕТО НА ДАННИ

DOKONIFIND


Отидете отвъд търсенето – действайте според данните


dokoni FIND logo

Намирането на документи, файлове и информация отдавна е предизвикателство за компаниите – такова, което става все по-комплексно, тъй като обемите на информация се разширяват непрестанно и както никога досега сме изправени пред нарастващи количества неструктурирани данни, тъй като организациите преминават към по-дигитални начини на работа.
 
Нашето решение за корпоративно търсене, dokoniFIND, ви помага да получите контрол върху вашите структурирани и неструктурирани данни и да ги използвате пълноценно.
 
Интуитивен за използване като всяка позната уеб търсачка, dokoniFIND ви позволява да търсите във всичките си свързани хранилища чрез една точка на достъп и да извличате документи и файлове в стотици формати. По този начин dokoniFIND ви помага да трансформирате разпределени, фрагментирани и трудни за управление данни в база от знания, която предоставя информация в подкрепа на вземането на решения. Също така помага за смекчаване на риска от загуба на организационни знания, когато служителите напуснат.
 

Дайте на хората си инструмент за открития

Новата версия на dokoniFIND бележи нов етап във функционалността. Той съчетава установени функции за корпоративно търсене с интелигентни инструменти, които позволяват на хората да преглеждат намерени документи и да работят върху тях – като добавят пояснения и бележки, организират ги по категории или добавят документи хронологично към времева линия, експортират ги в различни формати и др.
 
Тези възможности превръщат dokoniFIND от прост инструмент за търсене в Insight Engine, който предоставя на организациите откриване на знания.
 
Корпоративно търсене: dokoniFIND осигурява незабавен достъп до всички подходящи данни от един интерфейс за търсене — дори когато данните са „скрити“ в прикачени файлове към имейл, сканирани файлове; или съхранявани в CRM записи и облачни приложения - без да се налага да превключвате от едно приложение към друго. Неговата OCR технология прави съдържанието на документа напълно достъпно за търсене, позволявайки дълбоко търсене, което надхвърля имената на файловете и метаданните.

Управление на документи: След като потребителят стартира търсене, той може да прегледа извлечените документи, използвайки функцията за предварителен преглед в предпочитания от тях дисплей; и дори стартирайте отделно търсене в прозореца за визуализация на документа. Набор от инструменти позволява на потребителите да преглеждат визуализираните документи и да работят върху тях чрез:
 

  • Добавяне на анотации и бележки — например, за да подчертаете важни изречения, параграфи или изображения за бъдеща справка
  • Използване на маркери за спестяване на време чрез организиране и категоризиране на документи за бързо и лесно извличане и незабавен достъп до данни от предишни прегледи на документи
  • Добавяне на намерени документи към хронологични хронологии на времевата линия. Тази функция на времевата линия позволява на потребителите да реорганизират резултатите от търсенето хронологично въз основа на датата и часа на събитията, описани в документите, а не по датата и часа на създаване на документа.

 
Управление на знанието: Използвайки dokoniFIND, служителите могат да подбират знанията, съхранявани в документи и файлове, така че последващите търсения да показват по-бързо ключови инсайти. Ако колекцията от документи трябва да бъде намалена, dokoniFIND улеснява преглеждащите да маркират кои документи и данни са подходящи за конкретен случай на употреба и кои не. Това, съчетано с възможността за организиране на документи хронологично (описано по-горе), позволява на потребителите да получат много по-мощно разбиране от своята информация.
Лесно, ефективно търсене и навигация. dokoniFIND предоставя усъвършенствания на търсенето, така че потребителите да могат да извличат и навигират съответните данни с лекота. Широката гама от филтри включва типове файлове, разширения, местоположение и т,н. Най-новият dokoniFIND прави допълнителни усилия с усъвършенствано NLP (natural language processing). Така всички имена, местоположения и oрганизации се извличат от текста на всички документи и се предоставят като уточняващи средства за търсене.
 
GDPR и модул за отчитане:Този допълнителен модул позволява на dokoniFIND Insight да поддържа съответствието с GDPR, като създава отчети въз основа на всички индексирани данни. Това е особено полезно, когато трябва да намерите и документирате файлове и данни, които съдържат лична информация (PII). Длъжностните лица по защита на данните могат след това да събират данните и да създават отчети, показващи всички документи, в които са били разкрити лични данни.

Simplified IT

  • Внедряване без прекъсванеОставете данните там, където са. Не се изисква разхвърляно преобразуване, интеграция, миграция или персонализирано кодиране. dokoniFIND може да намира и извлича файлове в стотици формати в свързани хранилища, където и да се намират, в реално време.
  • Индексиране в реално време. dokoniFIND поддържа вашия индекс актуален в реално време.
  • Лесна скалируемост. Започнете с малки размери и бързо мащабирайте до всякакъв обем файлове и данни и произволен брой потребители, без време за персонализирана разработка или интегриране.
  • Интегрирана сигурност. Приложението отговаря на каквато и да е схема за сигурност, която вече имате, и гарантира, че потребителите имат достъп само до съдържанието, което са упълномощени да виждат. dokoniFIND се предлага напълно интегриран с поддръжка на Active Directory или Azure AD. Така че, ако правата за защита на потребителя се променят, dokoniFIND се актуализира автоматично.
  • HTTPS по подразбиране. Поставя ви в контрол над потребителските идентификатори и позволява по-сигурно удостоверяване.
  • Винаги актуални. Вие се възползвате от непрекъснати версии и автоматични надстройки, така че винаги ще използвате най-новата версия на dokoniFIND и всички необходими корекции за сигурност ще бъдат приложени незабавно.


Колко струва търсенето на документи във вашата организация?

Търсене в минути на ден

Минути

Брой служители

Доходи на служител на час

Търсене в минути на ден

Минути на ден 200

Часове на седмица 16.67

Дългите търсения ви струват на година

Цена на година €21.000

Притесни ли ви изчислението?

Поискайте повече информация сега

Въз основа на 252 работни дни на служител годишно

Нашият онлайн калкулатор е замислен като ориентир и не представлява обвързващо изчисление. Свържете се с нас за индивидуален анализ.

ПРЕОСМИСЛЕТЕ ТЪРСЕНЕТО НА ДАННИ

ПРЕОСМИСЛЕТЕ ТЪРСЕНЕТО НА ДАННИ

Търсене с dokoniFIND

  1. Търсене на експертиза. Лесно търсене в автобиографии, мотивационни писма и всяка кореспонденция с HR или кандидати за работа.
  2. Търсене на разписки за доставка. Лесно търсене на разписки за доставка, докато Accounts Payable проверява фактурите за плащане.
  3.  Търсете предишни отговори на RFP. Ако трябва да наддавате за работа или да отговорите на RFP, бързо намерете отговорите, предоставени в по-ранните предложения.
  4. Търсене на файлове с изображения. Снимки, екранни снимки, чертежи и други файлове с изображения (напр. CAD, PDF файлове), които съдържат текст, са лесни за търсене.
  5. Търсене на лични или чувствителни данни. Използвайки средствата за извличане на лични данни на dokoniFIND, незабавно идентифицирайте дали има лични данни, които се намират в набор от данни. Това включва шофьорски книжки, номера на кредитни карти, номера на паспорти и др. *По избор, това изисква персонализирана инсталация от нашите професионални услуги.
  6. Търсете най-добри практики и шаблони. Файловете, маркирани като примери за най-добри практики или стандартни шаблони на формуляри, могат лесно да бъдат идентифицирани с помощта на функцията за маркиране на dokoniFINDs.
  7. Намерете и прегледайте документи за съдебни спорове или надлежна проверка.
  8. Търсене на прикачени файлове в имейл. Лесно намирайте информация, която никога не е била изтегляна и подадена. Много информация се намира във входящите пощенски кутии на служителите.​​​​​

Идентифицирайте бързо всички документи и кореспонденция, свързани с жалба на клиент или правно запитване.


Изтеглете брошура на продукта

Как да си осигуря цялата информация под ръка.

Изтеглете сега

Електронна книга: Ускорете работните си процеси, чрез решение за търсене на корпоративно съдържание


Научете повече за ускоряването на работните процеси на вашата компания и изтеглете копието на електронната книга.

Свали след регистрация
smart search e book thumbnail

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС