СЪЗДАВАНЕ НА МАГИЧЕН СВЯТ С ДОБАВЕНА РЕАЛНОСТ

genarate logo

СЪЗДАВАНЕ НА МАГИЧЕН СВЯТ С ДОБАВЕНА РЕАЛНОСТ

СЪЗДАВАНЕ НА МАГИЧЕН СВЯТ С ДОБАВЕНА РЕАЛНОСТ

Gardaland, най-известният увеселителен парк в Италия, избра използването на платформата genARate като един от основните начини за промотиране на сезон 2019. Магията на Gardaland в съчетание с иновациите на Konica Minolta ражда изживяване, в коeто традиционната комуникация се съчетава с дигиталната. В брошурата на увеселителния парк акцентите за сезона са засилени чрез genARate. След изтегляне на приложението genARate на своя смартфон посетителите могат да изпитат магията на парка още в самото начало на своята обиколка чрез визуализация на видеоклипове, 3D изображения и анимации. Това позволява посетителите да се запознаят по един по-различен начин с новостите в парка, като например с чисто новия „Magic Hotel“, дългоочакваното събитие „Notte Bianca“ и вълнуващото специално откриване на „Night is Magic“.


genARate - перфектният начин за комуникация с посетителите


Gardaland, разположен близо до езерото Гарда, е най-известният увеселителен парк в Италия с рекордни показатели по отношение на размера, посещенията и атракциите. Увеселителният парк винаги търси нови начини да общува със своите гости и има множество промоционални инициативи, които гигантът в тази индустрия организира всяка година, за да общува с обществеността.


Gardaland избра Konica Minolta като партньор за създаването на съдържание с добавена реалност, за да увеличи ангажираността на своите клиенти.


GenARate на Konica Minolta е иновативна услуга за добавена реалност, която революционизира начина на възприемане на печата върху хартия. По прост и бърз начин genARate дава възможност на печатници, компании или маркетингови агенции да вдъхнат живот на печата чрез добавяне на дигитално съдържание към печатното съдържание.


Чрез добавената реалност Konica Minolta и нейният творчески партньор ANANAI анимират акцентите на сезон 2019 в брошурата на увеселителния парк. След изтегляне на приложението genARate на своя смартфон посетителите могат да изпитат магията на парка още в самото начало на своята обиколка чрез визуализация на видеоклипове, 3D изображения и анимации. Това позволява на всички, които са заинтригувани, да се задълбочат в новостите на сезона, като чисто новия „Magic Hotel“, дългоочакваното събитие „Notte Bianca“ и вълнуващото специално откриване на „Night is Magic“.


Първите данни потвърждават, че тази нова технология, добавена в хартиените листовки на Gardaland, разпространени в над 300 пункта за продажба в Италия, е високо оценена и използвана от обществеността.

ПРЕДИМСТВА

ПРЕДИМСТВА
  • Магическо изживяване за клиентите чрез визуализация на видеоклипове, 3D изображения и анимации
  • Запознаване с всички новости и събития с eдин клик
  • Не е необходима висококачествена хартия за добавяне на AR съдържание
  • Повишаване на разпознаваемостта на марката Gardaland в цяла Италия

ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО

ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО
  • Създаване на незабравимо изживяване за посетителите през целия сезон
  • Привличане на нови посетители

РЕШЕНИЕ

РЕШЕНИЕ
  • В партньорство с ANANAI решението е имплементиране на съдържание с добавена реалност в листовката на увеселителния парк, което да се достъпи след изтегляне на приложението genARate

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС