Споделяне
Оптимизиране на работните потоци на документи с SharePoint
Днес обработка на документи и сътрудничество между колеги/отдели са основните аспекти на ежедневния бизнес задачи, по-малка или по-голяма степен във всяка корпоративна среда. Както система за управление на документни работни процеси базирана на Microsoft SharePoint технология, dokoni CASE осигурява ценни разширения и подобрения на тази функционалност, което ще ви помогне да управлявате успешно корпоративно си съдържание. С помощта на вградена поддръжка на предефинирани работни процеси, приложението улеснява обработката на вече дигитализирани документи. dokoni CASE предлага незабавен преглед на местонахождението, както и актуалния статус на документите. Като допълнителен модул към цялостно решение за Управление на Корпоративното Съдържание (ECM), dokoni CASE ви осигурява подобрена функционалност на управление на автоматизирани документни работни процеси.