Коментар от Олаф Лоренц, Старши генерален мениджър, отдел "Дигитална трансформация", Konica Minolta Business Solutions Europe
Предстоящата година предлага на компаниите в сферата на етикети и опаковки много нови възможности в дигиталния печат, докато светът се променя и се насочва към период на стабилност след възстановяване от тежките условия на пандемия.
Управление на маркетинга с дигитално производство
Изискванията ще продължат да нарастват в посока цялостен производствен процес от начало до край с повече решения „всичко в едно“, както и ще расте необходимостта от производствени устройства, които се нуждаят от по-малко и по-малко квалифицирани оператори.
Жизненоважни инструменти за предаване на информация и развиване на бранда
Марките също ще използват дигиталните технологии, за да осигурят повече ангажираност и по-голям интерес към своите продукти – всичко това в по-устойчива среда. Бързата реакция с високо автоматизирани системи, произвеждащи малки количества, е начин за успех, помагайки на марките да задоволят бързо променящите се изисквания на собствените си клиенти.
Опростяване на производството, за да се отговори на изискванията за бърза реакция
Преоткрийте възможностите с иновативни решения за етикети и опаковки
Ръстът на електронната търговия е определяща тенденция за продължаващия растеж на дигиталните опаковки и производството на етикети и това ще има голямо влияние за производителите. По-специално, те трябва да могат да реагират бързо и да разработват специфични за електронната търговия дизайни на опаковки, които решават присъщите предизвикателства на дистрибуцията, а не тези на търговията на дребно. Версионирането и персонализирането също се увеличават.
Като глобален доставчик на технологии с местна структура на услугите, ние все още виждаме значителни възможности през следващите години за дигитален печат както при производството на етикети, така и при производството на опаковки.
Създаване на продукти, които да се открояват на все по-конкурентния пазар
[1] , където се подчертава, че технологичните подобрения отварят врати за нарастващ брой приложения за опаковки. „Все повече марки разработват своите опаковки, за да разкажат история на потребителя с надеждата, че това ще открои техния продукт на все по-конкурентния пазар“, се казва в доклада. „Персонализацията позволява на марките да развият лична връзка с потребителя с надеждата, че положителното взаимодействие ще означава повече продажби в бъдеще.“
През 2019 г. Smithers оцени дигиталния печат за пазара на опаковки на 18,9 милиарда долара с общо произведени 2,54 милиона тона. Растежът се оценява на 10,9% комбиниран годишен растеж до 2024 г., а след това се очаква същия темп.
[2]
Пандемията е ускорител на дигиталното производство
Окончателното заключение: „Изглежда, че везните натежават много в полза на цифровите технологии.“
Производството на цифрови етикети и опаковки продължава да расте неудържимо
AccurioLabel 230 производствената преса, използваща тонер технология, продължава да бележи нови рекорди и ние разбираемо сме горди, че вече имаме повече от 850 инсталации по целия свят. Според пазарната прогноза на IDC Прогноза за цифрови системи за етикети и опаковки за Западна Европа, 2021-2025 г.
[3], нашият пазарен дял вече нарасна до 19,9% за цифрова преса за етикети и опаковки в брой и стойност през 2020 г. И този растеж ще продължи. Етикетите са пазар, на който навлязохме едва преди пет години, но вече сме достигнали една пета от доставките на системи в стойност на пазара на цифрови етикети и опаковки.
През 2020 г. доставките на преси за производство на цифрови етикети и опаковки (L&P) в Западна Европа достигнаха 186 единици на стойност 97,6 милиона долара, според IDC
[4]. Очаква се западноевропейският пазар за производство на цифрови системи за етикети и опакови да нараства със сложен годишен темп на растеж (CAGR) от 13,1% между 2020 и 2025 г. Доставките на тонер-базирани преси все още имат по-голям дял. Очаква се доставките на системи за етикети и опаковки да се увеличат от 186 броя през 2020 г. на 344 броя през 2025 г.
Всички осъзнаваме, че продължаващата ситуация с Covid-19 създаде безпрецедентни предизвикателства, но срещите лице в лице се възобновяват и усещането за нормалност се завръща. Личната среща ще бъде още по-важна на събития като глобалното Labelexpo в Брюксел, Белгия, от 26-29 април 2022 г., където в зала 8 (щанд C12 / C19) отново ще имаме значително присъствие и ще търсим напред към среща с актуални и потенциални клиенти.
В допълнение към събитията на живо, ние ще продължим да изграждаме нашето онлайн присъствие, тъй като помагаме да оформяме идеи за нашите клиенти в партньорски подход – независимо от „комуникационния канал“.
Нашият ангажимент да предоставяме възможно най-доброто обслужване на всички наши клиенти остава.
Може да прочетете повече
тук.