Споделяне
L’Oréal - най-голямата козметична компания в света, драстично разшири клиентската си база, след като генерира хиляди нови търговски лийдове в Швейцария, благодарение на вътрешна маркетингова кампания, използваща софтуера Markomi на Konica Minolta.
Постигнахме фантастични резултати и успяхме да разширим клиентската си база с хиляди нови клиенти, генерирани чрез тази вътрешна кампания. Коефициентът на реализация за продажби достига 96% за ангажираност на служители - семейство и приятели и 85% за бизнес партньори. Това е безпрецедентен успех. Тази лесна за използване платформа за маркетинг автоматизация ни позволи да реализираме флаш разпродажбата на избрани продукти в специално създаден за това онлайн магазин. Разполагахме с малко време за подготовка, затова се нуждаехме от бърза и ефективна система за разпространение на кодовете за достъп. Markomi ни предостави възможността за бързо и лесно създаване на кампания и генериране на специфични за потребителя елементи като кодове на ваучери или кодове за достъп, които бяха лесни за използване
Франк Буркхард
Ръководител маркетинг, L’Oréal Suisse SA
Този безпрецедентен успех е още едно признание за това, че ние не само сме лидер в трансформацията на печата, но също така поставяме нови стандарти в предоставянето на творчески открития с многоканални маркетингови комуникации. Нашата мисия е да работим в партньорство с клиенти като L’Oréal, за да достигнат следващото ниво в дигиталната зрялост на тяхната организация в бързо променящия се онлайн свят. Markomi е ключов стълб на нашите дигитални и софтуерни решения за нашата интелигентна свързана визия на работното място
Олаф Лоренц
Ръководител на отдел „Международен маркетинг“, Konica Minolta Business Solutions Europe