По-голямата автоматизация, устойчивост и повишено търсене на технологии за обогатяване и софтуерни решения бяха сред ключовите послания на клиентите, които се присъединиха към сесиите на Konica Minolta по време на онлайн присъствието си на „virtual.drupa“.
Експертите от Konica Minolta изиграха активна роля в уеб сесиите, обхващащи широк спектър от теми. Те предоставиха примери за това как бизнесът на клиентите наистина се трансформира чрез неговите технологии и софтуер, като преминаването към дигиталното в някои области се ускорява по време на пандемия. Темите за дискусия включват и как многоканалните комуникации като QR кодове, добавена реалност (AR) и изкуствен интелект (AI) отвеждат печатната индустрия в съвсем нов свят, свързвайки се директно с дигиталните медии и интернет. Интуитивен софтуер за подобряване на производителността - като AccurioPro Dashboard, AccurioPro Flux в комбинация с треимера TU-510 и модулът за управление на цветовете и регистрацията IQ-501 - също бяха на фокус, за да покажат колко лесно може да бъде автоматизацията на работния процес.
Презентациите обхващаха силата на обогатяването заедно с бизнес партньора MGI, задълбочен поглед върху автоматизираното дигитално печатно производствот и специално беше представена новата за портфолиото на компанията цифровата високоскоростна лазерна система MOTIONCUTTER.
Бързо развиващите се сектори на дигиталните етикети и производството на опаковки също бяха засегнати като тема. Дигиталната тонер преса AccurioLabel 230, която сега има 800 единици, инсталирани по целия свят също бе в обсега на дискусиите. Konica Minolta стартира своето приключение в бизнеса с етикети преди пет години и сега има пазарен дял с най-висок рейтинг на етикети от 33,9%. Две определящи тенденции са електронната търговия и устойчивостта, според Едоардо Котичини, старши мениджър, професионален печат в Konica Minolta Business Solutions Europe. Етикетите и опаковките са специфични области на растеж за Konica Minolta, която обяви старта си в Европа на мастиленоструйната преса PKG-675i за бързо развиващия се пазар на картонени опаковки в краткосрочен план по-рано тази година.
Друга основна тема беше AccurioJet KM-1e на Konica Minolta. Тази преса за мастиленоструен печат B2 + е официално пусната на пазара по време на drupa през 2016 г. и е наречена „швейцарския нож“ за печат, тъй като има толкова много приложения. Също така беше разкрито, че Konica Minolta вече има около 200 инсталации по целия свят, от които 20% са в Европа, заяви Хидетоши Омо, ръководител на компетентностния център на Konica Minolta KM-1, от Индустриалния паневропейски шоурум в Братислава, Словакия, едно от места за демонстрации на продукти.
Prokom, глобалната потребителска група от клиенти в областта на професионалния печат на Konica Minolta, също бе тема на „virtual.drupa“ 2021. „Свържете се, научете се и растете“ бяха основните послания за презентацията.