Konica Minolta се свързва с клиенти по време на виртуалното издание на drupa

| 12 май 2021

По-голямата автоматизация, устойчивост и повишено търсене на технологии за обогатяване и софтуерни решения бяха сред ключовите послания на клиентите, които се присъединиха към сесиите на Konica Minolta по време на онлайн присъствието си на „virtual.drupa“.


Технологичният лидер представи най-новите си решения, за да демонстрира пред глобалната печатна общност как клиентите могат да развиват бизнеса си с високо автоматизирани системи, повишена производителност и ефективност с усъвършенствани цифрови решения.

Експертите от Konica Minolta изиграха активна роля в уеб сесиите, обхващащи широк спектър от теми. Те предоставиха примери за това как бизнесът на клиентите наистина се трансформира чрез неговите технологии и софтуер, като преминаването към дигиталното в някои области се ускорява по време на пандемия. Темите за дискусия включват и как многоканалните комуникации като QR кодове, добавена реалност (AR) и изкуствен интелект (AI) отвеждат печатната индустрия в съвсем нов свят, свързвайки се директно с дигиталните медии и интернет. Интуитивен софтуер за подобряване на производителността - като AccurioPro Dashboard, AccurioPro Flux в комбинация с треимера TU-510 и модулът за управление на цветовете и регистрацията IQ-501 - също бяха на фокус, за да покажат колко лесно може да бъде автоматизацията на работния процес.

Презентациите обхващаха силата на обогатяването заедно с бизнес партньора MGI, задълбочен поглед върху автоматизираното дигитално печатно производствот и специално беше представена новата за портфолиото на компанията цифровата високоскоростна лазерна система MOTIONCUTTER.

Бързо развиващите се сектори на дигиталните етикети и производството на опаковки също бяха засегнати като тема. Дигиталната тонер преса AccurioLabel 230, която сега има 800 единици, инсталирани по целия свят също бе в обсега на дискусиите. Konica Minolta стартира своето приключение в бизнеса с етикети преди пет години и сега има пазарен дял с най-висок рейтинг на етикети от 33,9%. Две определящи тенденции са електронната търговия и устойчивостта, според Едоардо Котичини, старши мениджър, професионален печат в Konica Minolta Business Solutions Europe. Етикетите и опаковките са специфични области на растеж за Konica Minolta, която обяви старта си в Европа на мастиленоструйната преса PKG-675i за бързо развиващия се пазар на картонени опаковки в краткосрочен план по-рано тази година.

Друга основна тема беше AccurioJet KM-1e на Konica Minolta. Тази преса за мастиленоструен печат B2 + е официално пусната на пазара по време на drupa през 2016 г. и е наречена „швейцарския нож“ за печат, тъй като има толкова много приложения. Също така беше разкрито, че Konica Minolta вече има около 200 инсталации по целия свят, от които 20% са в Европа, заяви Хидетоши Омо, ръководител на компетентностния център на Konica Minolta KM-1, от Индустриалния паневропейски шоурум в Братислава, Словакия, едно от места за демонстрации на продукти.

Prokom, глобалната потребителска група от клиенти в областта на професионалния печат на Konica Minolta, също бе тема на „virtual.drupa“ 2021. „Свържете се, научете се и растете“ бяха основните послания за презентацията.
 

Може да проследите всички сесии на Konica Minolta по време на виртуалното издание на Drupa: