В настоящата серия от интервюта в чест на 150-та годишнина на Konica Minolta ви запознаваме отблизо с хората, които въплъщават нашите ценности. Това са хората, които не просто стоят зад успеха на компанията, те са неразделна част от нашата визия за бъдещето.
Помниш ли първия си работен ден в Коника Минолта България? Разкажи ни за началото.
На първия ми работен ден бях посрещната много топло от колегите. Имах индивидуална среща с мениджърите на всеки от екипите, което ми помогна да опозная много по-бързо установените процеси в Коника Минолта. Въпреки това, за да си подсигуря добро първо впечатление, бях донесла домашно изпечени меденки, които бяха перфектни за сутрешното кафе. Изчезнаха за 30 минути, а оттогава, всяка седмица ми се напомня, че трябва отново да направя.
Какво те прави щастлива на работа?
Да практикувам и да се развивам в маркетинг сферата. Да добавям стойност за компанията и да достигам с полезна информация до настоящи и потенциални клиенти. Да бъда лицето (в сянка), което е повлияло дадена компания да направи първите стъпки към дигиталната трансформация.
Разкажи ни забавна история с/от Коника Минолта България, която продължава да те усмихва и до днес?
В демо центъра на Коника Минолта са разположени различни видеоаналитични решения и оборудване, които представяме пред потенциални клиенти. Камерата за разпознаване на лица, пол, години и настроение е една от най-големите атракции, като за мен много често индикира няколко години по- малко от реалната ми възраст. Приемам го като комплимент, защото може би няма цял живот да е така.

Какво обикновено ти се случва в един работен ден?
Със сутрешното кафе започва планирането на деня. Преглеждам списъка със задачи, както и календара за предстоящи срещи и обучения. Няма ден, в който работата ми да е еднообразна. Обичайно имам срещи преди обяд, а през останалата част на деня се занимавам с изготвяне на маркетинг материали, анализ и проучвания за пазара, планиране на нови стратегии и други. Задължителен компонент в работата е смехът, защото ни прави по-продуктивни и сплотени на работа.
Какво е за теб Konica Minolta?
Коника Минолта е моята амбиция, вълнение и вдъхновение. Не е само работна среда, а огромно платно, на което мога да развихря креативността ми и развия потенциала ми.
Кой е твоят супер талант?
Моята суперсила е креативността. Имам страст да намирам нови и иновативни начини за решаване на проблеми и създаване на стойност във всяка ситуация. Вярвам, че креативността е от съществено значение за всяка работа, особено в бързо променящия се и конкурентен свят, в който живеем днес.
Каква е рецептата за силния и добре работещ екип?
Няма единна формула за функциониращ екип, но има някои общи съставки в различните рецепти. За мен, добрият екип е като семейство. Имаме обща цел, на която държим и знаем как да я измерим. Следим напредъка и представянето си и празнуваме победите си. Ние се уважаваме, вярваме и се подкрепяме. Ние сме честни, открити и желаещи да се учим от грешките си. Имаме различни умения, възгледи и роли, които ни правят по-силни заедно.
Коя от ценностите на Konica Minolta резонира най-силно с твоята лична ценностна система? Защо?
Една от ценностите на Коника Минолта, която най-силно резонира с мен, е страстта. Тя се свързва със силна воля и решимост в добавянето на стойност за обществото, превръщайки визията в реалност. В личен план тази дума отразява отношение към всичко, което правя. Вярвам, че страстта е горивото, което движи иновациите и високите постижения. С тази непримиримост преодолявам предизвикателствата, постигам целите си и правя всичко с удовлетворение.
По какво атмосферата в Коника Минолта България се различава от друго работно място?
Атмосферата в Коника Минолта е много приятелска, динамична и мотивираща. Компанията има силна култура на прозрачност, доверие, уважение и работа в екип, където всеки е ценен и подкрепян. Също така насърчава кариерното и личностното развитие, като предоставя различни възможности за обучения и участие във вълнуващи проекти.
В Konica Minolta сме водени от това да даваме форма на идеите. Коя беше идеята, на която ти вдъхна живот и беше успешно реализирана?
Въпреки че съм още нова в екипа, съм изпълнена с идеи. За следващите месеци са планирани много интересни кампании, събития и публикации, за които се вълнувам да съм част от тях и да съм дала своя принос.