The Big Issue стана първото списание с добавена реалност

| 30 януари 2019

Чрез партньорство с Konica Minolta, списанието има за цел да акцентира върху проблема с бездомността в Обединеното кралство, като използва приложението за добавена реалност genARate


The Big Issue и Konica Minolta си партнират, за да предложат на читателите нов начин за достъп до ексклузивното съдържание чрез използването на приложението за добавена реалност (AR), genARate. Първият брой на списанието с AR ще се съсредоточи върху значението на използването на „Техника за добро“ и ще включва различни задълбочени и интерактивни истории, които могат да бъдат отключени само чрез приложението genARate.


The Big Issue е социална компания, която съществува, за да премахне бедността чрез създаване на възможности за хората и общностите. Списанието е ежеседмично и публикува забавно и актуално съдържание. Разпространителите му купуват списания за £ 1,25 и продават на обществеността за £ 2,50, запазвайки разликата, като по този начин списанието предлага нова надежда за бездомни и уязвими хора във Великобритания. Така списанието им осигурява средствата за получаване на законни доходи. От старта си през 1991 г. над 200 милиона копия на списанието са продадени от над 100 000 уязвими човека.


Фокусиран върху това, как технологиите могат да помогнат за подобряване на обществото, списанието ще покаже конкретни организации и предприемачи, които използват технологии за справяне със социалните проблеми и в крайна сметка превръщат света в едно по-добро място. Изданието ще включва и ексклузивно видео съдържание от бившия барабанист на Razorlight и Snowman и композитора на Snowdog Andy Burrows и авторът на Notes On Nervous Planet Matt Haig.

Читателите могат да закупят копие на The Big Issue от местния си доставчик и да изтеглят приложението genARate от Apple App Store и Google Play магазин по всяко време безплатно.


Целта на партньорството е да предостави обогатено съдържание на читателите, да подобри живота на продавачите чрез увеличаване на продажбите и в крайна сметка да премахне социалната стигма и общите погрешни схващания за продавачите на The Big Issue. Konica Minolta също ще предоставя на списанието подкрепа и стратегически съвети за това, как да приемат дигиталната трансформация. Партньорството в крайна сметка ще помогне на The Big Issue да сближи своя бизнес модел с нови и новаторски дигитални материали, като разшири обхвата на аудиторията и въздействието му в постоянно развиващия се медиен пейзаж.

„Тъй като продължаваме да правим нововъведения и да се развиваме в дигиталното общество, не можем да бъдем по-развълнувани да си партнираме с Konica Minolta, за да предложим по-добро списание за нашите читатели и трудолюбиви търговци.”, каза Ben Sullivan, дигитален редактор в The Big Issue.  "Техника За Добро" не само показва начините, по които пресичаме границите на това, което печатните списания могат да постигнат, но и дава на читателите по-добра представа за живота на нашите доставчици, тъй като техните истории оживяват във видео и аудио пред очите на нашите читатели.", добави той.


Специалното издание ще има много интерактивни взаимодействия, включително на корицата, където е историята на Ann Warke, на 53 г., която се обърна към The Big Issue, когато не можеше да си позволи да си плати наема заради загубата на работа. Читателите ще могат да отключат ексклузивното съдържание и да съживят The Big Issue, сканирайки изображенията, които са ясно маркирани с AR икона. В допълнение към специалното издание през януари, The Big Issue ще продължи да използва AR на всеки два месеца, за да предоставя на читателите си дигитално съдържание.

 „По време, в което проблемът с бездомността в Обединеното кралство е на едно от най-високите си нива това партньорство е отличен пример за това как бизнесът, социалните компании, иновациите и технологиите могат да се обединят, за да подобрят условията на живот за най-уязвимите групи в света“, каза Ashley McConnell, международен мениджър бизнес развитие в Konica Minolta Business Solutions Europe.

„Чрез представянето на проблемите на продавачите на The Big Issue, можем да отворим недокоснати канали и да започнем разговор по важни теми, както никога досега“, казва McConnell. "Ние сме развълнувани да предоставим технологията, която може да помогне за поддържането на такава изключително социална организация като The Big Issue."