РеБранд е една от най-иновативните български печатници, която последователно инвестира в дигитални технологии за обогатяване на печатните услуги. Компанията разполагаше с MGI JetVarnish 3DS – дигитална система за полагане на лак и фолио, като надгради капацитета си с по-големия формат MGI JetVarnish 3D 52L. Новата система е собственост на Вуду Принт ООД – компания от групата на РеБранд.

По този повод печатницата посрещна двама представители на Konica Minolta Business Solutions Europe – Takeshi Nakamatsuo, директор на Глобалния център за компетенции MGI, и Marko Kadija, експерт „Обучение на клиенти и техническо обучение“, Глобален център за компетенции MGI. Те посетиха България, за да се запознаят на място с производствените процеси, да разгледат внедрените технологии и да обсъдят перспективите за развитие на добавената стойност в печатните услуги.

От страна на Коника Минолта България в срещата участваха Драгомир Милушев, мениджър „Директни продажби и зам.-управляващ директор на Коника Минолта България, и Йоан Георгиев, ръководител екип „Професионален и индустриален печат“. Гостите бяха приети от Любомир Николов, съдружник и управител на РеБранд, който представи стратегическата концепция на компанията, производствената база и етапите на работа.

В рамките на визитата бяха разгледани реални производствени линии и демонстрации с новата технология. Особен интерес предизвикаха мострите от готова продукция, които показаха широкия спектър от приложения на MGI JetVarnish 3D 52L – от елегантни покани и опаковки до премиум маркетингови материали. Представителите на Konica Minolta Europe се впечатлиха от начина, по който РеБранд интегрира облагородяването в своята ежедневна практика, превръщайки го в конкурентно предимство на българския пазар.

В хода на разговорите бяха обсъдени успешни практики от работата на РеБранд – как иновациите в облагородяването създават допълнителна стойност за клиентите, увеличават ефективността и разширяват портфолиото от услуги. Посещението даде възможност и за обмен на идеи относно бъдещото развитие на сектора и новите тенденции, които ще определят пазара на печат.

Срещата в РеБранд беше още една стъпка в утвърждаването на партньорството между компанията и Коника Минолта България. Повече за това сътрудничество може да прочетете в успешната история по повод инсталацията на първия за РеБранд представител на MGI семейството.

Посещението подчертава ангажимента на Konica Minolta да подкрепя своите клиенти в България по пътя към иновациите, като предоставя решения, които надхвърлят стандартния печат и превръщат всяко задание в продукт с висока добавена стойност.

Драгомир Милушев

Мениджър „Директни продажби“ и зам.-управляващ директор на Коника Минолта България

„Партньорството ни с РеБранд показва как стратегическите инвестиции в иновации трансформират пазара. Добавената стойност вече не е допълнение, а ключов фактор за конкурентоспособността на печатниците. Нашата мисия е да подкрепяме клиентите си в този преход – от традиционен печат към решения, които създават ново изживяване за крайния потребител и отварят врати за развитие на бизнеса в дългосрочен план."
Споделяне: