На 23 октомври Коника Минолта България отбеляза своя 20-годишен юбилей – две десетилетия на иновации, устойчив растеж и доверие. В елегантната атмосфера на Sky Bonsai Bar се събраха клиенти, партньори и приятели на компанията, за да споделят празника и да си припомнят най-важните моменти от общия път.

Вечерта беше водена от Оля Малинова, а официалното ѝ откриване направи Елена Дречева, управляващ директор на Коника Минолта България и Гърция. В своето приветствие тя благодари на всички клиенти и партньори за доверието, споделянето на общи цели и съвместното развитие през годините. Елегантната музикална рамка на събитието беше поверена на дамите от Destiny Quartet, които създадоха изискано и празнично настроение.

Акцент на вечерта беше церемонията по награждаване, посветена на изключителните постижения на клиенти и партньори в различни области от бизнеса.

Категорията „Офис печат“ връчи Георги Спасов, който отличи компаниите, демонстрирали стратегическо мислене и устойчивост в управлението на печатната инфраструктура. Отличия получиха А1 България ЕАД за най-мащабен проект за офис печат, Луфтханза Техник София ООД като новатор за оптимизирани услуги за печат и ИТР Сървисиз ЕООД с приза „Клиент 360°“.

В категорията „Производствен печат“, връчена от Йоан Георгиев, бяха наградени партньори, които показват лидерство в технологичната трансформация на производствения процес. Сред отличените са Козирог ЕООД за най-мащабен проект, Кооперация Панда като първи клиент за технологии за производствен печат, Булгед ООД за цялостно B3 премиум решение CYPRESS+MGI и Пак Ест ЕООД като лидер по обем цветен производствен печат.

Категорията „Индустриален печат“, връчена от Драгомир Милушев, отличи компаниите, които чрез смели инвестиции и визионерски подход допринасят за развитието на индустриалния сектор у нас. Признания получиха Печатница Дарс за най-мащабна инвестиция в технологии за индустриален печат, Демакс АД като лидер в многообразието на Konica Minolta решения за професионален печат, Алианс Принт ЕООД за визионерство в обогатяването на печата, Издателство Жанет 45 ЕООД като лидер по обем ролен печат и Нео Арт ООД за най-ново партньорство за AccurioJet KM-1e.

В категорията „DWDX – Дигитални решения“, връчена от Димитър Сотиров, компанията отличи организации, които успешно внедряват дигитална трансформация и управление на процесите чрез модерни технологии. Признания бяха връчени на Загорка АД като лидер по брой дигитални процеси, Лега Експерт Консулт ЕООД за новаторство в управлението на информация с M-Files и МВБ Трак енд Бъс България ЕАД като първи клиент за система за управление на документи.

Категорията „Интелигентно видеонаблюдение“ връчи Антон Крантев, който отличи компании, доверили се на решенията на Коника Минолта за защита, контрол и сигурност. Сред наградените бяха Соларпро Технолоджи АД за най-голям проект за защита на ВЕИ, ВП Брандс Интернешънъл АД за най-мащабен проект с терморадиометрични камери Mobotix, МД Електроник ЕООД за интегрирана производствена сигурност и Вили Елбе Аутомотив България ЕООД за иновативни решения в областта на индустриалната автоматизация.

Кулминацията на церемонията беше специалната награда „Konica Minolta Посланик“, която получи Стоян Станков от БГК АД – признание за дългогодишно партньорство, професионализъм и принос към развитието на марката у нас.

Юбилейното събитие се превърна не просто в празник, а в израз на признание, уважение и благодарност към всички, които споделят визията на Коника Минолта за иновации, технологичен напредък и устойчиво развитие. Компанията благодари на своите клиенти и партньори, които през последните 20 години избраха да вървят по пътя на дигиталната трансформация заедно с нас.

Драгомир Милушев

Мениджър „Директни продажби“ и зам.-управляващ директор на Коника Минолта България

„Партньорството ни с РеБранд показва как стратегическите инвестиции в иновации трансформират пазара. Добавената стойност вече не е допълнение, а ключов фактор за конкурентоспособността на печатниците. Нашата мисия е да подкрепяме клиентите си в този преход – от традиционен печат към решения, които създават ново изживяване за крайния потребител и отварят врати за развитие на бизнеса в дългосрочен план."
Споделяне: