Споделяне
Konica Minolta бе отличена със своето разнообразно портфолио, което подкрепя клиентите по пътя на тяхната дигитална трансформация
Konica Minolta зае челна позиция в световната класация на IDC MarketScape за доставчици, предлагащи трансформация в сферата на печатната индустрия. Според проучването, компанията е следвала подход, който е помогнал за значителното разширяване на продуктовото ѝ портфолио и възможностите в ИТ услугите. IDC MarketScape заявява, че „Konica Minolta е изпълнила успешно този план в целеви области като управлявани ИТ услуги, Сигурност, Voice over IP (VoIP), Управление на корпоративното съдържание, Аутсорсинг на бизнес процеси и вертикални ERP и CRM решения“. В доклада се отбелязва също, че „клиентите, търсещи нещо повече от актуализация на портфолиото си от принтери/Мултифункционални устройства и желаещи да бъдат част от работното място на бъдещето със сигурност трябва да обмислят партньорство с Konica Minolta.“
„Това признание означава, че ние сме лидер в трансформацията на печата“ гордо заявява Олаф Лоренц, Старши генерален мениджър към дивизията за дигитална трансформация на Коника Минолта Европа. Позовавайки се на текущи събития, които доведоха до нарастване на дигитализацията в компаниите, той разясни потенциала за своите клиенти: „В резултат на пандемията всички сме част от най-големия Home Office проект в света. Компаниите по целия свят трябваше да получат сигурност, че текущите им задължения ще бъдат завършени и бизнесът им ще продължи да функционира. Същевременно те трябваше да осигурят защита на здравето на своите служители, което със сигурност е превърнало дигиталната трансформация в техен основен приоритет. „Новият нормален режим“ на хибридните офиси ще ускори нуждата от по-свързано и интелигентно дигитално работно място, позволяващо отдалечен достъп до критични за бизнеса процеси и данни по всяко време. Нашата мисия е да помогнем на нашите клиенти да достигнат следващото ниво по пътя на дигиталната трансформация на тяхната организация. Ние им помагаме да управляват и контролират ефективно този процес на трансформация, като използват ИТ въз основа на техните специфични нужди. Помощта ни се изразява в предоставяне на инструментите и знанията за постигането на тази цел.“
Продуктовото портфолио на Konica Minolta също е получило признание в доклада на IDC MarketScape: „По този начин, еволюцията на продуктите на Konica Minolta осигурява непрекъснатост на предлаганите услуги, включващи хардуер, управлявани IT услуги и автоматизация на бизнес процеси, свързани в интелигентно работно място.“
„Както при разработването, така и при внедряването на продукти, ние следваме безкомпромисен клиентски ориентиран подход. Горди сме с признанието на IDC MarketScape за визията и отдадеността ни да предоставим стойност за клиента.
Олаф Лоренц, Старши генерален мениджър към дивизията за дигитална трансформация на Коника Минолта Европа
IDC MarketScape оцени и визията на компанията: „Konica Minolta вярва, че технологията трябва да бъде насочена към човека, така че разбирането на мотивацията, желанията и нуждите на служителите е от съществено значение. При внедряването на нова технологията, компанията се съсредоточава върху отговора на въпроса „Защо“, а не единствено върху стандартния въпрос „Как“.
Основна причина за класирането на Konica Minolta като лидер в класацията на IDC MarketScape са услугите за цялостен печат и офис ИТ решения. Докладът подчертава и конкретен продукт: „Платформата Konica Minolta MarketPlace представлява ключов елемент във визията за интелигентното работно място на компанията. Платформата Konica Minolta MarketPlace улеснява клиентите като им дава достъп до инструментите, с които да свържат своите МФУ с различни приложения, свързани със индустрията, сигурността и облачните услуги."
Сред ИТ решенията на Konica Minolta се нарежда и своеобразния център за ИТ на малкия и среден бизнес – Workplace Hub. Устройството се предлага в различни версии и обединява най-добрия в класа си хардуер със съвместим софтуер и управлявани услуги. Освен за клиентите, лидерската роля на Konica Minolta я прави привлекателен партньор и за инвеститорите. В рамките на програмата DX Stock 2020, Министерството на икономиката, търговията и индустрията на Япония (METI) представи компаниите, регистрирани на фондовата борса в Токио, които са особено привлекателни за инвеститорите и дават приоритет на подобряването на корпоративната стойност в средносрочен и дългосрочен план. Konica Minolta е сред компаниите, получили висока оценка по отношение на новия си бизнес модел, включващ услуги за дигитална трансформация за малки и средни предприятия.
За IDC MarketScape:
Моделът за оценяване на IDC MarketScape е създаден, за да предостави преглед на конкурентната годност на доставчиците на ИКТ (информационни и комуникационни технологии) на даден пазар. Излседването използва строга методология за оценяване, базирана както на качествени, така и на количествени критерии, което води до една графична илюстрация на позицията на всеки продавач на даден пазар. IDC MarketScape предоставя ясна рамка, в която предлагането на продукти и услуги, възможности и стратегии, както и настоящите и бъдещите фактори за успех на пазара на доставчиците на ИТ и телекомуникации могат да бъдат сравнени по същество. Рамката също така предоставя на купувачите на технологии 360-градусова оценка на силните и слабите страни на настоящите и бъдещите доставчици.