Споделяне
Коника Минолта Бизнес Солюшънс Европа обяви решението си да оттегли участието си на Drupa 2021, за да поеме по пътя на нови, по-персонализирани формати за взаимодействие с клиентите си
Обявеният за лидер в производствения печат вече повече от десетилетие (според InfoSource) обяви оттеглянето си от Drupa 2021. Компанията вече пое по пътя на нови, по-персонализирани, дигитални или хибридни формати на ангажиране с клиентите си.
„Ние все още вярваме в силата на личните взаимоотношения и, разбира се, в силата да видите нашето портфолио и да докоснете печатните продукти от нашите преси. Оценяваме възможностите за хибридните изложения и срещи, в комбинация от виртуални и реални концепции. Участието в изложения като Drupa или други търговски изложения обаче в момента е неоснователно за нас особено в периода на настоящата световна несигурност. Бъдещите събития са твърде непредсказуеми, а нашият най-висок приоритет е винаги да гарантираме, че нашите колеги, клиенти и техните семейства са в добро здраве и безопасност. Докато пандемията от COVID-19 продължава да се разраства, ние взехме решението да оттеглим физическото си присъствие от Drupa и останалите търговски изложения в обозримо бъдеще.“ каза Олаф Лоренц, Мениджър в отдела за международен маркетинг на Коника Минолта Европа.
С изместването на Drupa през юни, компанията трябваше да се адаптира и да преоткрие възможнотостите и перспективите за своите клиенти. Така, Konica Minolta стартира своя виртуален шоурум, предлагащ много функции за интерактивна демонстрация на многообразните продуктови предложения в областта на печата. В компетентностния център на Konica Minolta в Братислава, компанията предлага виртуални демонстрации на живо, където клиентите могат да разгледат продукти с двупосочна настройка на камерата и да си взаимодействат с експертите от Konica Minolta. В допълнение, компанията разглежда възможностите за локални събития, които да съчетаят удобството от това клиентът да разгледа на живо новите решения и възможности, които Konica Minolta предлага, докато се намира в пределите на своята държава.
„Най-голямата ни цел е и винаги ще бъде да помогаме за реализирането на идеите на нашите клиенти като доверен партньор, без значение от „комуникационния канал“, който използваме - лице в лице или виртуално. Напълно сме убедени, че печатът ще издържи като комуникационен носител въпреки заплахите за изместването му от цифровите, мобилни и виртуални канали. Всъщност, въпреки настоящата несигурна среда, в която всички ние живеем, печатът процъфтява и намира все повече начини да постигне въздействие и стойност, често в съчетание с други медийни канали. Ние ще продължим да откриваме тези нови начини за добавяне на стойност за нашите клиенти и сме развълнувани от това, което предстои.“
Олаф Лоренц заключва: „С голямо съжаление взехме това решение и пожелаваме на организаторите успех с всички бъдещи изложения. Drupa винаги е било едно сред най-добрите изложения на живо, които могат да бъдат постигнати в областта на световната печатна индустрия. За мен лично това щеше да бъде петото посещение, което винаги е било връхната точка в календара и ще се радвам да се участваме отново, когато времето за това настъпи. "