Konica Minolta добавя хибридна функционалност към своите преси AccurioLabel

| 9. окт 2020

Konica Minolta обяви днес пускането на нова опционална флексопечатна секция (Flexo Printing Unit) за своите преси AccurioLabel, за да позволи вградената възможност за печат на бяло и други цветове. Представена за първи път като надпечатен модул на Labelexpo преди малко повече от година, опцията за модернизация ще позволи на производителите на етикети да подобрят своите дигитални решения.


Разработена с производствения партньор на Konica Minolta в Европа, датската компания Grafisk Maskinfabrik A/S (GM), флексопечатната секция може да бъде добавена към оригиналните тонербазирани преси за етикети на Konica Minolta - AccurioLabel 190 или AccurioLabel 230 (пусната на пазара септември миналата година).


След успешни изпитания, новата флексо станция вече се предлага и в търговската мрежа.  Тя е насочена към производители на етикети, които търсят цялостно хибридно решение, което да допълни системите за дигитален печат от висок клас.


Устройството за печат AccurioLabel Flexo използва стандартни флексо мастила. В комбинация с вече наличния сет от сензори за надпечат, той осигурява отлична регистрирация на надпечат на бял или друг цвят, който ще отвори врати за по-широк спектър от приложения, като печат върху прозрачни основи например.


Устройството за флексопечат се състои от развивач, водач, пълна станция за флексо печат, UV система за фиксиране, NIP на изхода и сензорен контролен панел. Новата опция е гладко интегрирана в оперативната концепция на AccurioLabel, за да запази лекотата на използване на системата.


Също така всички преси AccurioLabel се възползват от софтуера AccurioPro Label Impose, който работи безпроблемно и осигурява оптимизирана употреба на медии, избягвайки потенциални загуби на материали за производството на етикети. Лесният за използване софтуер позволява на операторите да се справят с много задачи за предпечат от една централна контролна станция.


Едоардо Котичини, ръководител на екип Индустриален печат, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH


"Пазарът на печат на етикети се счита за един от основните пазарни сегменти, които ще се разрастват в бъдеще. И само тази година почти половината от инсталациите на преси за тясноформатен печат на уеб етикети ще бъдат дигитални.

Представянето на новата ни опционална флексопечатна секция е нов начин за разглеждане на хибридната технология. Опитваме се да уловим пазарните изисквания и с нетърпение очакваме бъдещото нарастване на пазарния ни дял в етикетния пазар - пазар, на който навлязохме едва преди пет години, но вече сме продали над 500 машини за етикети и индустриален печат като цяло. Работейки в тясно сътрудничество с нашите клиенти , следвайки партньорския подход, ние ще им помогнем да преоткрият съществуващите възможности. Походът на дигиталното производство е неудържим."