Изминаха няколко години, откакто M-Files стана част от портфолиото на Konica Minolta, като основна платформа за управление на документи и автоматизация на работни процеси. Въз основа на принципа винаги да тестваме първо решенията при нас, преди 3 години решихме да внедрим M-Files в Коника Минолта България.
Добавяйки нови функционалности и процеси постепенно, в момента платформата се използва от над 85 потребители от всички отдели, улеснявайки различни процеси, от потоци за одобрение на заявки за отпуск до електронно съхранение на оперативни документи, технически документи, необходими за сервизния отдел, тези в областта на качеството (ISO) и съответствието или маркетингови и продуктови документи.
С платформата M-Files ние не само разполагаме с надежден дигитален архив, но и сме автоматизирали процеса по управление на договори, върху които отделите Продажби, Администрация и Финанси работят съвместно, потоците за одобрение и съхранение на фактури, получени от доставчици, но също и различни дейности, свързани с управлението на проекти и заявки.
Днес M-Files е основната платформа за управление на цялата информация между различните отдели, която гарантира прозрачност и консистентност както на процесите, така и на целия документооборот.
Попитахме наши колеги да споделят опит с платформата M-Files.Ето какво казаха те:
Какви решения включва нашето M-Files портфолио?
Какво се промени в процеса по управление на договори с клиенти след въвеждането на M-Files? Как това допринесе за по-ефективната комуникация?
Кои са най-големите ползи за теб в ежедневната ти работа с M-Files? Сходни ли са с ползите, за които споделят клиентите?
Как платформата M-Files улеснява ежедневието ти като счетоводител?
Как M-Files спомага за по-голяма прозрачност и по-бързото одобрение на разходи за маркетинг кампании?
С какво M-Files допринася за по-лесното и бързо търсене на информация в твоята дейност?
За какво най-често ти се налага да правиш справки в M-Files?
Каква информация най-често проследяваш в M-Files, когато работиш по проекти за смарт видеонаблюдение?
- Спечелени проекти, по които поръчваме 3rd Party Products
- PoC-ове или Demo проекти
При тези проекти нямаме реална продажва/изписване на артикули, но те все пак са вложени при потенциален клиент и реално не са в склад. Чрез този инструмент следим при кой какви артикули имаме, и на каква стойност. Също така проследяваме датата на предаваме и дата на която очакваме да се върнат при нас, както и състояние на артикулите при връщане и тн."