Споделяне
Отдавна машините в офиса не са само устройства, които принтират, сканират и копират. Те са многофункционални системи, които имат разширени „smart” функции и могат да предложат подобни на лаптоп или мобилен телефон опции. Печатният парк във всяка организация играе неизменна роля в документните процеси и е неразделна част от дигиталната трансформация на бизнеса, т.е. изграждането на интелигентно свързано работно място е немислимо без участието на многофункционалните системи. Една от приликите между личните смарт устройства и печатните системи в офиса е начинът на обслужването и поддръжката им. Невинаги при проблем с лаптопа трябва да се търси ИТ специалист с цел посещение на място. В много случаи проблемът може да бъде разрешен чрез отдалечен достъп. Научете какво предлага Konica Minolta, безспорен световен лидер на пазара на офис решения за печат, в тази насока чрез своята bizhub i-серия.
С нашите решения за професионални отдалечени услуги гарантираме производителността и надеждността на нашите многофункционални устройства, като междувременно спестяваме финансови и времеви ресурси за клиента. Концепцията „Remote by default”, която събира всички отдалечени услуги и инструменти на Konica Minolta, се крепи на 2 основни постамента. Първият обхваща автоматизирането на доставките на консумативи и отдалечен мониторинг на всяко едно устройство. Получаваме автоматично съобщение в реално време, когато някоя от машините показва неизправност или когато тонерът е към своя край и се нуждае от скорошна смяна. Т.к. повечето от нашите клиенти са изнесли цялото управление на печата към нас и договорните отношения са на база включен сервиз и материали, автоматично получаваме редовни данни за броячите, така че отпечатъците да могат да бъдат отчетени въз основа на действителното потребление. Това елиминира необходимостта клиентът да ни информира за тях по имейл или телефон. Такова дистанционно наблюдение ни позволява да следим многофункционалните си устройства ежеминутно. Вторият пилон на концепцията „Remote by default” включва и дистанционно обслужване. Отдалеченият достъп до многофункционални устройства позволява да се „влезе“ софтуерно в машината, без да е необходимо физическо присъствие на наш сервизен инженер. Промяната на настройките, актуализирането на фърмуера или отдалечената помощ на конкретен потребител пред машината също е част от тази концепция.
На първо място устройствата ще стават все по „удобни“ за поддръжка отдалечено, а технологиите, осигуряващи тази поддръжка, ще стават все по-интелигентни, ще позволяват още повече автоматизации и ще осигуряват още повече информация за превантивни дейности по тяхното обслужване.
Използването на технологии подобни на AIRe Link ще нараства. Ние видяхме развитието на това решение при нас през последната две години и то е значително. Отстраняването на механичен проблем отдалечено се улеснява многократно с използването на подобна технология. Убеден съм, че по-пълноценното му внедряване и използване ще донесе ползи на нашите клиенти и ще подобри предлаганите от нас услуги.
Както вече споменахме и в началото, мултифункционалните печатащи устройства все повече наподобяват смартфон или таблет. Подобно на Google play и App store, Konica Minolta разполага с MarketPlace, откъдето могат да бъдат свалени и инсталирани върху операционната система на МФУ различни приложения, добавящи функционалности и услуги за нашите клиенти. В тази посока много нови решения, които да предложим на бизнеса.