7 ключови инструмента, с които да изградите вашето интелигентно свързано работно място
Мислете дигитално
Много от нас вече работят дигитално, но важно е освен да работим и да мислим с тази нагласа. Например трансформацията на работното място дава възможност за разработване на стратегии и подкрепа на целите на ООН за устойчиво развитие от Програмата за 2030 г. Така, ако правим по-малко бизнес пътувания и големите офиси намаляват по размер, ще допринесем значително за намаляване на емисиите на CO2 и опазването на околната среда.
Какво се промени? „Старият начин на работа“ 🆚 „Новият“

ИТ изискванията за дигитална трансформация като изграждане на нова инфраструктура или разширяване на съществуващите системи, могат да бъдат трудни за изпълнение особено за малкия и средния бизнес. Тези организации обикновено използват външни консултанти, които да им осигурят не само цяла гама от продукти и решения, но и пълно обслужване и поддръжка. В същото време много от големите организации са изправени пред трудности като труден достъп до физическите документи, заключени в шкафовете за архивиране в офиса, докато се опитват да работят от разстояние.
Тук идват на помощ доставчиците на управлявани услуги като Konica Minolta. Ние можем да ви предоставим пълния набор от инструменти за дигитална трансформация, съдържащ правилните технологии, от които вашите служители се нуждаят. За нас Интелигентното свързано работно място е завършено, когато имате достъп до следните седем ключови области:
ОБЛАЧНИ УСЛУГИ
Технологията на облачните услуги стои в основата на дигиталната трансформация, като дава на хората свободата и гъвкавостта да работят отвсякъде, без да е необходимо поддържат собствена инфраструктура.
СИГУРНОСТ
Сигурността дава възможност за дигитализация, помагайки на бизнеса да изгради своята дигитална зрялост.
УПРАВЛЯВАНИ ИТ УСЛУГИ
Така ще си гарантирате, че системите ви са винаги актуални и защитени, а данните на компанията няма да се загубят.
УСЛУГИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРИЛОЖЕНИЯ
Предоставят на компаниите лесен достъп до редица различни софтуери и приложения.
АВТОМАТИЗАЦИЯ
Опростените, но мощни бизнес процеси позволяват на компаниите да работят по-интелигентно, а същевременно персонализираните функции и достъпът от мобилни устройства осигуряват гъвкавост и удобство за потребителя. По този начин се гарантира 360 градусовият изглед на документи и данни ведно.
ИНТЕЛИГЕНТНО УПРАВЛЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИЯТА
Дигитализирането на хартиените документи е предназначено да подобри ефективността на работния процес, съхранението, сигурността и съответствието, като използва Интелигентна автоматизация (IA) и Автоматизация на роботизирани процеси (RPA)
УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕЧАТНАТА СРЕДА
Включва грижа за цялата инфраструктура за печат и сканиране, съчетаваща консултантски услуги, внедряване на хардуер и софтуер и работни процеси.
В повечето организации изграждането на работните процеси в тези седем категории ще подобри начините за комуникация, сътрудничество и предоставяне на услугите към клиентите. За съжаление, организациите често използват тези инструменти без да прилагат цялостна стратегия за дигитална трансформация. За да се справите с този проблем трябва да отделите време за консултация с експерти в областта, които ще създадат стратегия за дигитална трансформация, която ясно да формулира вашия бизнес фокус и да ръководи развитието на вашето интелигентно свързано работно място.