Dispatcher Paragon софтуер
Управление на печата според нуждите ви
Днес всяка организация – било то малка компания, корпоративна среда, публична институция или образователна структура – се стреми да повиши прозрачността си и да държи разходите под контрол. Печатът често е пренебрегван, но всъщност съществен разходен фактор. Затова ви е необходим прецизен преглед на всички операции по печат, който да позволи – където е възможно – прехвърляне на разходите към екипи, отдели и индивидуални потребители.
С нашето награждавано решение Dispatcher Paragon получавате ефективен инструмент за управление на потребители и разходи. Осигурявайки сигурност в средата за печат, приложението предлага детайлни отчети за изходните данни и разходите, възможности за разпределяне на разходи и обратно начисляване, централно управление на потребители и роли, както и управление на бюджети и квоти. Благодарение на допълнителни вградени възможности за сканиране, Dispatcher Paragon осигурява цялостен и лесен за използване работен поток.

Dispatcher Paragon печели награда за Изключително решение за калкулиране и възстановяване на разходи
Най-авторитетният независим оценител на софтуер, хардуер и услуги в областта на документообработката, Keypoint Intelligence, обяви:
„Konica Minolta Dispatcher Paragon предлага всичко необходимо за контрол на средата за печат.“
Убедителни предимства:
Проследяване в реално време и богати функции за отчитане, които дават на бизнеса ясен поглед върху цялата активност по печат, сканиране и копиране
Контрол на достъпа и защитен отложен печат (pull print), които предотвратяват неоторизирано използване и защитават чувствителна информация директно на МФУ
Вградена система за плащане, персонализируеми ценови структури, поддръжка на устройства от различни производители и мощни инструменти за бюджети и квоти
Вашите ползи накратко
Намаляване на разходите и по-добър контрол върху операциите
Намаляване на капиталовите разходи и подобряване на паричния поток
Повишаване на продуктивността във вашата организация
Подобрена информационна сигурност и съответствие с изискванията
Подобрена информационна сигурност и съответствие с изискванията
КЛЮЧОВИ ФУНКЦИИ
Dispatcher Paragon предлага цялостно решение за управление на печата от край до край, включващо редица полезни функции:
- Подробни отчети за изход и разходи
- Разпределение на разходи и обратно фактуриране
- Централно управление на потребители и роли
- Управление на бюджети и квоти
- Свързаност с Microsoft Universal Print
- Интелигентно сканиране като допълнителен модул с връзка към всички популярни облачни хранилища
- Оптично разпознаване на символи (OCR)
- Унифициран интерфейс за управление на печата и функции за сканиране
Функционално разширение на Microsoft Universal Print благодарение на свързаността с Dispatcher Paragon
Свързаността на Dispatcher Paragon с Microsoft Universal Print помага на клиентите, които използват модерното облачно решение Microsoft Universal Print, да се възползват и от всички предимства на разширеното управление на печата, които предлага решението на Konica Minolta.
Universal Print е базирано на абонамент, интегрирано в Microsoft 365 и работи изцяло върху облачната платформа Microsoft Azure. Това означава, че можете да преместите процесите си по печат в облака и все пак да използвате любимите си функции като „follow me“ печат, отчитане на разходите за печат, детайлни справки и още много. Вие се възползвате от централно управление на разходите за печат, докато излишъкът в Microsoft Azure помага за минимизиране на времето на престой на системата.
Dispatcher Paragon: Сигурни и пестящи време процеси на печат при използване на един компютър от няколко потребителя
Споделянето на компютър между няколко потребителя носи риск за данните на отпечатаните документи. Освен това разпечатките трябва да се сортират ръчно на устройствата, за да се установи кои задания за печат на кого принадлежат.
Dispatcher Paragon: Сигурни процеси на печат и прозрачност на разходите за печат
Когато принтери или МФУ се намират на централни места, други служители могат да видят разпечатките на своите колеги, ако няма възможност за персонализирано получаване на заданията за печат. Понякога служителите изпращат задания и веднага осъзнават, че не се нуждаят от разпечатката или трябва да направят корекция. Често разходите за печат не могат да бъдат отнесени към конкретен отдел.
Определете енергийната и ресурсната консумация на вашия печатен парк с помощта на инструмент за одит в Dispatcher Paragon
Чрез използване на инструменти за екологичен одит за анализ на съществуващия ви печатен парк, можете да получите данни за екологичните въздействия и да направите подобрения при необходимост. Dispatcher Paragon предлага задълбочен анализ на употребата на печат, сканиране и факс в организацията като част от отчетите и таблата за управление. Полученият „Зелен доклад“ информира организациите за спестените ресурси при намалено използване на хартия – като вода, дървесина и въглеродни емисии (CO₂).