Konica Minolta увеличи капиталовия си дял в MGI Digital Technology

| 12 октомври 2020

Приоритетни инициативи в обогатяването на печата и производството на опаковки


На 2 октомври Konica Minolta Inc. (Konica Minolta) обяви допълнителна инвестиция в базираната във Франция MGI Digital Technology (MGI), водещ производител в областта на дигитално печатно оборудване с висока добавена стойност *1. Konica Minolta и MGI сформират капиталов и бизнес съюз през януари 2014 г.


На 30 септември 2020 г. Konica Minolta придоби допълнителен дял в MGI, довеждайки дяла си заедно със съществуващия до 42,3%. MGI, която има 204 служители, е основана през 1982 г. със седеалище в гр. Френ, Франция. Приходите от MGI са 68,17 милиона евро за 2019 година.


Машините за дигитално обогатяване на MGI използват 100% мастиленоструйни глави, произведени от Konica Minolta, и отговарят на нарастващите нужди от печат с висока добавена стойност и с подсилени ефекти чрез полагане на частичен  лак и фолио.


През 2016 г. Konica Minolta навлезе мащабно в индустриалния печат. Чрез добавяне на стойност, използвайки възможностите на дигиталните технологии, компанията създаде нови пазари, разшири мащаба и обхвата на своя бизнес.


В областта на печата на етикети и опаковки определено има място за дигитализация в следпечатните процеси като лаково покритие, ламиниране, полагане на фолио, рязане. Чрез добавяне на технологии за частичен лак и фолио и други дигитални довършителни устройства на MGI към продуктовата си гама, Konica Minolta увеличи присъствието си на пазара за индустриален печат и постигна бизнес растеж.


В изявление на Konica Minolta се казва, че през последните четири години индустриалният печат на Konica Minolta приблизително е удвоил обема си. По време на пандемията от Covid-19 търсенето временно е стагнирало в някои области . В средносрочен и дългосрочен план обаче компанията вярва, че търсенето на индустриален печат ще се измества прогресивно към задания "при поискване" и че преминаването от конвенционален към дигитален печат ще се ускорява все повече, за да отговори на тази промяна в търсенето.


Дигитализацията на следпечатните операции ще се превърне в приоритетна. По-специално, от съществено значение е да се разшири гамата от машини за дигитално обогатяване, които правят отпечатъците по-атрактивни.   За Konica Мinolta е от решаващо значение задълбочаването на съюза с MGI , първата компания в света, която комерсиализира машините за дигитално обогатяване.


В момента Konica Minolta пуска на пазара AccurioJet KM-1e, 29-инчова UV мастиленоструйна машина, която може да печата и върху картонени опаковки. Очаква се от 2018 г. до 2028 г. пазарът на печат на опаковки да нараства с 15% годишно*2 и се позиционира като ключово поле за разширяване на бизнеса. По време на Drupa в Германия през 2016 г. MGI направи технологична демонстрация на своя ALPHAJET - система, която позволява интегриран печат, обогатяване и последваща обработка, като може да се обработват и гофрирани материали.


Konica Minolta ще се стреми да увеличи стойността на MGI и да установи силна позиция на пазара, като ефективно въведе и ALPHAJET, като се възползва от контактите с клиенти, които компанията е натрупала чрез своята глобална мрежа за продажби и възможности.


В изявлението се добавя, че в бъдеще Konica Minolta се стреми да осигури най-добрата дигитална система, която може автоматично да завърши целия цикъл – предварителна подготовка, печат и последващ процес до извеждане на крайния продукт.



* 1:В този контекст това означава оборудване, което извършва обогатяване като например дебел лак и фолио, като процес, последващ обикновен печат

* 2:Прогнозни данни въз основа на изследвания на Konica Minolta



About Konica Minolta Business Solutions Europe

 

Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, based in Langenhagen, Germany, is a wholly owned subsidiary of Konica Minolta Inc., Tokyo, Japan. Konica Minolta enables its clients to champion the digital era: with its unique imaging expertise and data processing capabilities, Konica Minolta creates relevant solutions for its customers and solves issues faced by society. As a provider of comprehensive IT services, Konica Minolta delivers consultancy and services to optimise business processes with workflow automation. The company further offers its customers solutions and managed services in the field of IT infrastructure and IT security as well as cloud environments. With regard to its office printing solutions, "IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" stated that Konica Minolta is "recognised globally as a leader in print transformation". As a strong partner for the professional printing market, Konica Minolta offers business consulting, state-of-the-art technology and software and has established itself as the production printing market leader for more than a decade in Europe (InfoSource). Its Business Innovation Centre in London and four R & D laboratories in Europe enable Konica Minolta to bring innovation forward by collaborating with its customers as well as academic, industrial and entrepreneurial partners. For its innovative service approach that complements their devices perfectly, Konica Minolta was awarded the prestigious ‘"Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" by Keypoint Intelligence. Konica Minolta Business Solutions Europe is represented by subsidiaries and distributors in more than 80 countries in Europe, Central Asia, the Middle East and Africa. With approximately 10,000 employees (as of April 2020), Konica Minolta Europe earned net sales of over 2.34 billion in financial year 2019/2020.

 

For more information, please visit http://newsroom.konicaminolta.eu and follow Konica Minolta on Facebook, YouTube and Twitter @KonicaMinoltaEU

 

Terms and product names may be trademarks or registered trademarks of their respective holders and are hereby acknowledged.