Магазините на Pepco с интелигентно видеонаблюдение от Konica Minolta

Магазините на Pepco с интелигентно видеонаблюдение от Konica Minolta

Магазините на Pepco с интелигентно видеонаблюдение от Konica Minolta

Компютрите с очи на Konica Minolta подпомагат намаляване на кражбите и ръст на продажбите в обектите на Pepco в България


PEPCO e европейска верига магазини, предлагаща облекла за цялото семейство и продукти за дома. Повече от 20 години компанията се разраства динамично в Полша и се превръща в най-популярния търговец на детски дрехи и водещ доставчик на декоративни продукти.


Компанията има над 2 700 магазина и над 23 000 служители в шестнадесет европейски държави в Централна и Източна Европа. В България магазините вече са над 120 и броят им непрекъснато расте.
 

ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Партньорството между PEPCO и Коника Минолта България се основава на проект, целящ по-голяма сигурност при осъществяване на търговската дейност на PEPCO и осигуряване на база от данни, подпомагаща вземането на решения за увеличаване на продажбите. Предизвикателствата, които стоят пред клиента, са:
 
  • Зачестили кражби в определени магазини
  • Липса на цялостно видеонаблюдение в търговски обекти, складове, офис и други административни помещения
  • Липсваща точна информация за броя посетители в магазините и проследимост на конверсията на посетителите към реални клиенти
 

РЕШЕНИЯ

Сигурност + ценни маркетинг данни
В предложението и имплементацията на решението, Коника Минолта България предлага комбинация от стандартно видеонаблюдение + смарт видеонаблюдение с камери MOBOTIX. Наличието на IP камери с вградени аналитики дава добавена стойност на PEPCO, като освен стандартните видеозаписи за всеки магазин, компанията получава и ценна информация за броя посетители и клиенти в различните времеви диапазони.


ПОЛЗИ

Намаляване на кражбите и подобрение на продажбите
За целия период от старта на проекта, благодарение на решението за видеонаблюдение на Konica Minolta и MOBOTIX, PEPCO успява да минимизира кражбите и да разчита на разкриването на извършителите. Освен това, всеки един управител на магазин може да проследява колко процента от посетителите на магазина са реализирали покупка в рамките на всеки месец, благодарение на решението за броене хора.

С тази изключително ценна информация, всеки мениджър може да предприеме навременни мерки по отношение позиционирането на различните стоки и поведението на служителите в магазина. Анализът на данните помага за решение за стартиране на различни промоционални кампании и последващо имерване на ефективността им. Структуриранта информация достига и до централата на компанията в Полша и наличието ѝ е високо оценено като иновативен подход за управление на търговските обекти, въведен и активно използван в българския клон на компанията.

Изпратете запитване