Компютрите с очи на Konica Minolta подпомагат намаляване на кражбите и ръст на продажбите в обектите на Pepco в България
PEPCO e европейска верига магазини, предлагаща облекла за цялото семейство и продукти за дома. Повече от 20 години компанията се разраства динамично в Полша и се превръща в най-популярния търговец на детски дрехи и водещ доставчик на декоративни продукти.
Компанията има над 2 700 магазина и над 23 000 служители в шестнадесет европейски държави в Централна и Източна Европа. В България магазините вече са над 120 и броят им непрекъснато расте.
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА
РЕШЕНИЯ
Сигурност + ценни маркетинг данни В предложението и имплементацията на решението, Коника Минолта България предлага комбинация от стандартно видеонаблюдение + смарт видеонаблюдение с камери MOBOTIX. Наличието на IP камери с вградени аналитики дава добавена стойност на PEPCO, като освен стандартните видеозаписи за всеки магазин, компанията получава и ценна информация за броя посетители и клиенти в различните времеви диапазони. ПОЛЗИ
Намаляване на кражбите и подобрение на продажбите За целия период от старта на проекта, благодарение на решението за видеонаблюдение на Konica Minolta и MOBOTIX, PEPCO успява да минимизира кражбите и да разчита на разкриването на извършителите. Освен това, всеки един управител на магазин може да проследява колко процента от посетителите на магазина са реализирали покупка в рамките на всеки месец, благодарение на решението за броене хора. С тази изключително ценна информация, всеки мениджър може да предприеме навременни мерки по отношение позиционирането на различните стоки и поведението на служителите в магазина. Анализът на данните помага за решение за стартиране на различни промоционални кампании и последващо имерване на ефективността им. Структуриранта информация достига и до централата на компанията в Полша и наличието ѝ е високо оценено като иновативен подход за управление на търговските обекти, въведен и активно използван в българския клон на компанията.