DMI § Konica Minolta - пътят на едно успешно партньорство

DMI § Konica Minolta - пътят на едно успешно партньорство

DMI § Konica Minolta - пътят на едно успешно партньорство

Оборудването Konica Minolta е неизменна част от машинния парк на Ди Ем Ай Дивелопмънт


Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД е от онези фирми, чието име се произнася малко трудно, особено от онези, които не ползват английски. Но пък за сметка на това – веднъж влезли в контакт с екипа, клиентите остават доволни и лоялни.
 
„Ние сме истинско предизвикателство за служителите, които трябва да издават фактури – чувал съм какви ли не интерпретации на името ни, особено на думата „дивелопмънт“, която на английски означава „развитие“.“ - обяснява с усмивка собственикът на дружеството Иван Димитров и допълва: „Затова през годините фирмата ни утвърди името си като Ди Ем Ай и сега е позната на клиентите ни по този начин.
 
Онова, което ни позиционира добре на пазара, е изключително широкото портфолио от услуги, което предлагаме. Може би това беше една от основните причини, поради която успяхме да преминем сравнително спокойно през последните 2 години, белязани от Covid.“
 
Спектърът на предлаганите от Ди Ем Ай услуги е наистина впечатляващ. Фирмата стартира дейността си преди повече от 10 години, като по онова време основният акцент е организирането на различни формати и типове събития, които се реализират както в страната, така и в чужбина. „Може би най-голямото събитие, по което сме работили, е пълната логистика по обезпечаване на провеждането на конгрес на една от големите организации в областта на фармацията – събитие за над 1 000 човека, докато „най-малкият“ формат е бизнес закуска на изключително високо ниво.“ - разказва Стоян Витанов - мениджър бизнес развитие на фирмата.
 
По думите му компанията доста бързо успява да намери мястото си в сегмента на събитията. Естествената потребност от развитие води и до контакти с най-големите производители на промоционални и рекламни материали в Европейския съюз и Китай. В момента екипът работи с 20 от най-големите каталози на промоизделия, като предлага над 50 000 артикула през специализирания си бранд Reklamista.
 
DMI & KONICA MINOLTA
 
Като фирма, специализирана в предоставяне на рекламни услуги, досегът с печатните изделия е нормална крачка в развитието. “В началото ползвахме услугите на колеги, когато имахме нужда от печат върху хартия на различни материали. След това купихме и първата си пълноцветна дигитална печатна машина – Konica Minolta Bizhub 6500.“, спомня си Иван Димитров. По думите му, връзката с Konica Minolta е била като любов от пръв поглед. „През годините останахме лоялни на марката, защото машините са направени за почти интуитивна работа – операторите се справят с лекота, а поддръжката е лесна. „До момента работихме с няколко машини -  Konica Minolta PRO C6500P, Bizhub PRESS C6000, Bizhub 361 – някои от тях все още са част от производствения ни парк.“, допълва той. По думите му в последните години клиентите са станали изключително взискателни по отношение на качеството на печата и бързината на изработката. Това е една от причините да се потърси начин за придобиване на нова машина и от екипа на компанията влизат във връзка с представители на големите компании за печатно оборудване. Основната задача е да се намери такова технологично решение, което да отговаря на няколко основни критерия:
 
  • бърза скорост на печат;
  • високо качество на техниката и съответно – на отпечатъка;
  • добро сервизиране, като част от следпродажбеното обслужване.
От друга страна – важно е печатната преса да поддържа богато разнообразие от медии - от тънка до дебела хартия, релефна хартия, пликове и др. За да могат да предложат най-оптималното решение, което да покрива нуждите на клиента, консултантите на Коника Минолта България посещават офиса на компанията и се запознават с производствените потребности. Ди Ем Ай добре познават възможностите на Konica Minolta по отношение на по-дългите тиражи, затова се насочват към производствена система, която може да обезпечи алтернативни решения – бързи къси тиражи и отлично качество на печата и себестойност. От предложените варианти, от екипа на Ди Ем Ай се спират на модела AccurioPrint C4065. Тази производствена преса е изключително компактна, снабдена е с довършителни модули за телбодиране и брошури, предоставя възможност за двустранен печат на банер, отличава се с висока производителност до 65 стр./мин., отлично качество на изображението и др. Пресата разполага с технология за вакуумно-въздушно подаване от 5 тави за хартия, което прави печатния процес бърз и прецизен.

„Тази машина наистина облекчи работния процес и ни позволи да предложим нови изделия на пазара, които в момента можем да произведем в по-кратки срокове и на по-конкурентна цена. За нас е важно, че със съдействието на партньорите ни от Коника Минолта България успяхме да оптимизираме целия работен процес, като това включва по-бърза реализация на поръчките, минимизиране на грешките на операторите на машината и повишаване на производствения ни капацитет.“, споделя Иван Димитров. Той е категоричен, че в стратегията за фирмено развитие е заложено технологично обновяване на машинния парк, като е убеден, че има широки възможности за задълбочаване на партньорството с Коника Минолта България.

Свържете се с нас