• Лидерът в спортните стоки Декатлон разширява партньорството си с Коника Минолта България

    Лидерът в спортните стоки Декатлон разширява партньорството си с Коника Минолта БългарияHeroSlider

Лидерът в спортните стоки Декатлон разширява партньорството си с Коника Минолта България


Декатлон
е френска верига от магазини за спортно облекло, стоки и аксесоари. Създаден през 1976 г., брандът се стреми да задоволява нуждите на спортуващите, събирайки на едно място разнообразие от артикули за различни спортове. Мисията на компанията е да популяризира ползите от спорта и да го прави достъпен за всички хора по природосъобразен начин. Стъпилa на българския пазар през 2003 г., днес веригата има 10 магазина на територията на страната, като предлага високотехнологични и лесни за използване продукти на възможно най-ниските цени.

Декатлон е дългогодишен клиент на Коника Минолта България с успешно имплементирано цялостно решение за управление на печата. Партньорството между двете страни се задълбочава с проект за смарт видеонаблюдение, целящ увеличаване на продажбите и обслужване на клиентите в ритейл обектите на френската верига.
CardImage-<strong>ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА</strong>
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА
  • Необходимост от цялостно офис решение за всички обекти на Декатлон
  • План за оптимизация на разходите за печат
  • Необходимост от детайлен анализ на печатната среда
  • Нужда от надежден партньор, който да обслужва качествено и бързо локациите на територията на цялата страна
CardImage-<strong>РЕШЕНИЕ</strong>
РЕШЕНИЕ
  • Интелигентни офис устройства от bizhub i-серията
  • Техническа поддръжка от висококвалифицирани специалисти
  • Портал за управление устройства eCon, който позволява лесно да се заявят консумативи, да се регистрира сервизна заявка, да се проследява актуалният статус на изпълнение на заявки, както и времето за реакция при доставка на консумативи и други услуги.
CardImage-<strong>ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА</strong>
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

• Липса на точна информация за брой посетители и заетост в магазините 
• Липса на информация за „горещите“ точки в търговския обект с цел правилно позициониране на стоки за импулсни покупки
• Липса на анализ за пътя на клиента в магазина
CardImage-<strong>РЕШЕНИЕ</strong>
РЕШЕНИЕ

Мениджмънт екипа получава 360° поглед върху важната информация за клиентите в ритейл обектите след внедряването на внедряването на хемисферични камери c26 от Mobotix за:
• Идентифициране на места със силна концентрация на хора (Heatmap);
• Броене на хората в търговския обект. 

Изпратете запитване