City Cash с дигитален архив за по-ефективно управление на клиентски договори

City Cash с дигитален архив за по-ефективно управление на клиентски договори

City Cash с дигитален архив за по-ефективно управление на клиентски договори

City Cash дигитализира своя архив с цел по-бързо и лесно търсене, намиране и управление на клиентски договори.

City Cash е небанкова финансова институция, която от създаването си през 2013 г. осигурява достъпни финансови услуги на територията на България. Компанията предлага различни кредитни продукти, съобразени с индивидуалната потребност на клиента, съчетани с бързо обслужване и минимален брой документи.

За да бъде на гребена на дигиталната вълна, компанията стартира своята дигитална трансформация с цел да улесни и подобри вътрешните си процеси.
 

Предизвикателства

Предизвикателства
Компаниите за потребителски кредити все по-активно разширяват своята дейност и дистрибуторски мрежи, което е съпроводено с по-голям човекопоток и обработка на по-големи количества документи на хартия.


 

Решение

Решение
С цел да управлява по-бързо, лесно и ефективно своите клиентски договори и след прецизно проучване на пазара City Cash избра да се довери на Коника Минолта България за въвеждането на дигитален архив за своите клиентски договори.

City Cash обработва повече от 20,000 клиентски договора на месечна база и дигиталният архив позволява бързото търсене и съхраняване на договори. Процесът включва автоматично извличане на данни от входящи документи на кирилица с помощта на SafeQ и пренасянето им в платформата за управление на информация M-Files , където документите се съхраняват в структуриран дигитален архив.

Благодарение на професионализма, добрата синхронизация и изключителния екип от експерти на Коника Минолта България, дигиталния архив в City Cash е успешно внедрен. Партньорството между двете компании продължава с планове за дигитализация и на други вътрешни работни процеси, като се предвижда следващите стъпки да са насочени към въвеждането на електронно трудово досие за служителите.


 

Ползи

Ползи
  • Лесно и бързо откриване и споделяне на информация по различните клиентски договори.
  • Нотификации по имейл за приближаващи крайни срокове по договорите.
  • Лесен достъп в една система без дублиране на документи по папки, мейли и други системи и сериозно намаляване на хартиения поток от документи.
  • Автоматизиране на рутинна дейност, която позволява служителите да се концентрират върху аналитични задачи, които реално изискват човешка намеса.

Направете запитване

Направете запитване

Изпратете запитване