• Дигитално обогатяване на печата

    Сетивното изживяване има бизнес стойност с дигитални ефекти и лакови покрития

Печатният продукт може да бъде просто мастило върху хартия, продукт или етикет, но декорацията го превръща в изживяване – с осезаемо, тактилно въздействие. Когато клиентите „усетят“ посланието върху опаковката, те е много по-вероятно да я докоснат – и дори още по-вероятно да направят покупка.

Изследвания показват, че сетивните печатни преживявания водят до 70% по-голямо въздействие върху възприятието на марката и ангажираността, а потребителите са склонни да платят до 89% повече за атрактивни, ефектно декорирани продукти. Това са само две от многото впечатляващи статистики, представени от Konica Minolta, които ясно показват защо сетивното изживяване има реална бизнес стойност в дигиталния печат.



Обогатяването на печата – включително фолио и лак – могат да се добавят инлайн на определени производствени преси или офлайн чрез специализирани решения за подобрение на печата.

С новите дигитални техники за обогатяване с лак от стратегическия партньор на Konica Minolta – MGI, ние революционизираме индустрията както за крайните потребители, така и за бизнес клиентите. Тези технологии позволяват създаване на спот лак покрития, подчертаване на избрани зони и добавяне на 3D ефекти за вашите клиенти.

Технологията MGI JETVARNISH 3D помага на клиентите да реализират печеливши възможности на пазара на печатни продукти чрез ултрапрецизни спот UV покрития върху дигитални преси – с дигитални или офсетови оригинали, върху различни типове медии, както при къси, така и при дълги тиражи.



С възможност за вариация в дебелината на покритията, технологията предлага впечатляващи резултати и декорации, включително релефни ефекти, които придават осезаема дълбочина и засилват комуникационното въздействие чрез специални визуални и тактилни средства.



Дигиталната технология за лакиране – включително с метализирано фолио – е перфектно решение за широк спектър от приложения: от книги и луксозни визитки до покани от висок клас, опаковки, материали за мястото на продажба (POS) и други.



Днес тези ефекти се използват в продукти за лична и козметична грижа, храни, сладкарски изделия и множество други индустрии.

Възможностите на печата



В днешния свят, където масовото производство и стандартната комуникация не са достатъчни, а клиентите могат да поръчат продуктите си онлайн и по заявка, медийната индустрия не може да си позволи да изостане. Особено младото поколение потребители, доставчици на услуги и хората, които взимат решения, комуникират по нов начин – избират мултиканални кампании и използват най-подходящите комуникационни канали според своите нужди.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС