В епоха, характеризираща се с информационно пренасищане, клиентите естествено очакват незабавен достъп до потоци от данни на устройството по техен избор, независимо къде се намират, и чрез многоканално разпространение благодарение на ефективно управление на печата. Локалното управление на печата и автоматизацията на печатните процеси са ключови корпоративни стълбове в нашето софтуерно портфолио, които проправят пътя на клиентите към разпространение чрез мултиканална комуникация като част от дигиталната трансформация (DX), с печата в центъра.
Интелигентната комбинация за управление на специфични канали за изход на ниво предприятие чрез софтуер бързо набира значение за компаниите, които искат да достигнат нови клиентски групи чрез мощен софтуер за управление на печата. Това е съществена стъпка към автоматизацията, необходима за адаптация към променящите се пазарни и приложни условия.
OL Connect от Upland, идеалният инструмент за управление на печата в корпоративна среда, предлага изчерпателен набор от инструменти за всеки етап от работния процес, проектиран за автоматизация през различни комуникационни канали. Независимо от съвместимостта със системи и хардуер и с пълни възможности за автоматизация, софтуерът за управление на печата също така улеснява създаването на напълно персонализирани бизнес комуникации за широка гама от изходни формати, не само за печат.
Този автоматизиращ софтуер е подходящ за средни предприятия, които искат да включат дигитален изход в своята комуникация, без да инвестират в скъпи софтуерни ъпгрейди. Затова OL Connect от Upland е правилният избор за управление на клиентската комуникация. Той предоставя идеално решение за всяка корпоративна среда, натоварена със създаване и разпространение на разнообразни бизнес документи и комуникации. Фактури, извлечения, поръчки, товарителници и писма са примери за типове транзакционни документи в управлението на печата и работните потоци, които могат лесно да се създават и обработват с OL Connect от Upland.
С OL Connect от Upland използвате система за управление на печата, за да превърнете всяка комуникация във възможност за изграждане на лоялност и стимулиране на продажбите чрез клиентска комуникация чрез печат. Добавете стойност към бизнес документите и ги разпространявайте в предпочитания от получателя формат.
Дори в интеграция с CRM или ERP, OL Connect от Upland е перфектният икономически ефективен VDP инструмент за тази цел. Той увеличава ефективността, намалява общите разходи и позволява по-бързо излизане на пазара. Лесната му употреба и отворената архитектура позволяват бързо и лесно създаване, производство и разпространение на бизнес документи. Включително персонализирана директна поща, фактури, покани и персонализирани централизирани отпечатани материали. Това ви позволява да запазите и развиете клиентската си база чрез разпространение на релевантно съдържание през всички комуникационни канали, което ще привлече вниманието на получателя.
Тобиас Валнер
Печат и доставка, ODAV AG
„Отличните функции за сортиране и ясният интерфейс на софтуера BENS улесняват ежедневната ни работа с различни печатни задания. По-специално функцията за двустранен печат значително подобри ефективността на нашите печатни системи.“