Уебинар: „Дигитални HR процеси - инструменти и добри практики”

 

По време на уебинара ще ви покажем няколко възможности и инструменти, за да преминете към дигитално управление на някои основни HR процеси.

 

  • регистриране на болнични и одобрение на отпуски и home office
  • електронен архив на досиетата на служителите
  • обработка на документи на служители, които са новоназначени или освободени от компанията
  • регистриране и одобрение на разходи за обучения

 

Ще отговорим и на въпросите ви по темата, с които се сблъсквате в ежедневието си. Ще споделим и някои добри практики от нашата компания, както и от проектите при клиенти, които сме осъществили.



Искате да научите повече? Попълнете контактната форма сега!


Уебинарът е подходящ за HR мениджъри и HR Business partners, ТРЗ експерти, ИТ мениджъри, Административни мениджъри.

 

Контактна форма

Попълнете контактната форма, за да Ви изпратим линк.

Предпочитана форма на комуникация:*

за актуалните продукти и услуги от Коника Минолта Бизнес Солюшънс България ЕООД и други компании , което съответства на моите лични интереси. Вашите данни ще бъдат обработени в съответствие с нашата Политика за поверителност.
Код за сигурност:*

Текстовите полета с * са задължителни!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings