• Отдалечени услуги и поддръжка

    Бързо и сигурно отстраняване на проблеми

    A man in a green shirt is working on his laptop at a table by a window.
man, working, laptop, table, window, home, office, indoors, desk, computer, technology, business, internet, email, chair, coffee, mug, glass, wood, light, modern, comfortable, casual, serious, focused, adult, professional, work, study, digital, white, gray, blur, green, brown, day, home office, remote work, online, concentrating, thinking, screen, keyboard, mouse, glasses, beard, hair

Осигурете непрекъсната продуктивност за бизнеса си

Когато потребител иска да отпечата или сканира документ, последното нещо, което очаква, е устройство, което не работи. Без значение дали тонерът е свършил или се е появила техническа повреда – резултатът е един и същ: прекъсване на работния процес, загуба на продуктивност и разочарование. Същото важи и за вашата ИТ инфраструктура – тя трябва да работи безпроблемно във фонов режим, без да създава затруднения.

Благодарение на нашите възможности за отдалечени услуги и поддръжка можем в реално време да насочим потребител или представител на ИТ екипа ви при разрешаването на проблема. Ако се наложи посещение на инженер на място, предварително събираме информация за проблема, за да направим посещението възможно най-ефективно и да възстановим работата ви възможно най-бързо.

Предимства на отдалечените услуги и поддръжка:

HeroSlider


Максимално време на работа и продуктивност

Събираме данни, които ни позволяват бързо да анализираме и отстраняваме проблеми с устройствата – често в рамките на минути – без да е необходимо инженер да посещава обекта. Повишената наличност на устройствата спомага за по-висока продуктивност и по-малко разочарование за потребителите.
HeroSlider


По-ефективно посещение на място

Някои проблеми все още може да изискват посещение от инженер – например при нужда от подмяна на част. Ние осигуряваме на нашите инженери подробна и точна информация предварително, за да направим посещението възможно най-ефективно.
HeroSlider


Облекчаване на натоварването на ИТ екипа ви

Освобождаваме ИТ екипа ви от рутинни задачи като управление на конфигурации, поръчка на консумативи и прилагане на актуализации по сигурността. Така те могат да се фокусират върху развитие и иновации, а не върху времеемки ежедневни дейности.
HeroSlider


Системи, които винаги са актуални

Чрез отдалечени услуги и поддържащ софтуер можем да актуализираме системите ви с най-новия фърмуер и функции за сигурност. Така винаги разполагате с оптимизирана за функционалност и защита система.
HeroSlider


По-висока устойчивост

С отдалечена поддръжка значително намаляваме броя на посещенията на място – което редуцира пътуванията и въглеродните емисии. Това допринася за по-здравословна и устойчива среда и подкрепя екологичните цели на организацията ви.

Поддръжка в реално време с достъп в реално време

Разполагаме с богат набор от инструменти и софтуер, които ни позволяват да отстраняваме широка гама от технически проблеми в реално време чрез отдалечен достъп. Сред възможностите ни са:

  • Отдалечено внедряване
  • Поддръжка
  • Мониторинг и проверка на състоянието
  • Управление на сигурността
  • Отдалечено архивиране и възстановяване
  • Отчети и известия
  • Администрация
  • Поддръжка и насоки
  • Отдалечен достъп до обучителни ресурси

Поддръжката, която искате. Увереността, която очаквате: Нашият награждаван подход

Konica Minolta получи наградата Buyers Lab (BLI) 2023–2024 Pacesetter Award за отдалечени услуги на пазара в Западна Европа от Keypoint Intelligence. На базата на изследване, тази награда признава Konica Minolta като водещ доставчик на отдалечени услуги. В обобщението си, Keypoint Intelligence подчертава „силната визия и иновативни решения“ на компанията, които дават възможност на организациите лесно да решават технически проблеми от разстояние и да подкрепят хибридни екипи. Инструментите на Konica Minolta, които са лесни за оптимизация и предлагат широки възможности, „осигуряват нужното обслужване за всяка възникнала ситуация“ и позволяват обслужване на клиенти „бързо и без нужда от сериозна административна намеса“.

Освен това Keypoint Intelligence отличи инструмента за отдалечена визуална поддръжка AIRe Link на Konica Minolta като Изключителен инструмент за отдалечена поддръжка в класацията BLI 2022 Software Pick Awards.

generic-media-pages-bg-15049-remote-services-and-support-2-0.webpgeneric-media-pages-bg-15049-remote-services-and-support-2-1.webp

Кликнете тук за повече информация от Keypoint Intelligence

Можете дори да използвате AIRe Link, за да подобрите собствената си клиентска поддръжка.
You can even get AIRe Link to improve your own customer support.
Remote by default: Бързо и сигурно отстраняване на проблеми

Когато някой иска да отпечата или сканира документ, последното нещо, което очаква, е устройство, което не работи. Без значение дали тонерът е свършил или се е появила повреда – резултатът е един и същ: престой на устройството, водещ до загуба на продуктивност и разочарование за потребителя.

Remote by default: Fixing issues quickly and securely
Bruker: Подобряване на клиентското изживяване и ефективността на обслужването

Bruker Corporation е глобална компания, която предлага високоефективни научни инструменти и висококачествени аналитични и диагностични решения за молекулни и материалознателни изследвания, както и за индустриален и приложен анализ.

Bruker: Improving customer experience and service effectiveness

Свържете се с нас