• Дигитални решения за търговски отдели

    Пътят към успешния бизнес е дигитален

    Дигитални решения за търговски отделиHeroSlider

Променете начина, по който управлявате договорите си днес

Договорите в бизнеса са ключов елемент от всяко взаимоотношение – от клиенти, доставчици и партньори до служители. Те формират основата на доверието и разбирането на правилата за сътрудничество. Въпреки това, управлението на договори често се пренебрегва в дигиталните процеси, оставяйки бизнеса с пропуски и изложен на рисковете, породени от ръчните процеси. Управлението на хартиени договори по традиционния начин не е лесна задача. Архивирането заема офис пространство, въвеждането на данни и търсенията отнемат време, а пропуснатите крайни срокове могат да доведат до загуби и санкции за неспазване.

Преодолейте предизвикателствата с нашето решение за управление на договори


С дигиталното управление на договорите на Konica Minolta, всеки документ автоматично се сканира и категоризира, информирайки персонала и подписалите. Всички договори се съхраняват в една база данни, така че всичко е на едно място. Всеки е информиран за статуса на всеки договор. Някои от основните предимства на това управление са по-малко човешки грешки, контрол на версията/актуализацията и по-бързи одобрения. Цялата информация, от която се нуждаете, ще бъде достъпна с натискането на един бутон - от търсене на текст в цялото съдържание на договор до разбивки на условията на договора, стойността на договора и други параметри.


HeroSlider

Отървете се от:

  • Претрупаните бюра и хаос
  • Пропускане на възможности
  • Пропускане на крайни скорове и периоди на договора
  • Санкции за неспазване на срокове и потенциално скъпи правни проверки
  • Безкрайните архиви и папки
  • Ръчното въвеждане и проверка на данни
  • Съхранението на хартиени договори
HeroSlider

Ползи: 

  • Известяване за наближаващи изтичащи срокове на договори
  • Възможност за контрол на версиите на всеки документ
  • Рационализиране и дигитализация на процесите
  • Работа в съответствие с различни закони и разпоредби чрез използване на стандартизирани шаблони, формати и процедури
  • Оторизация и нива на достъп
  • Електронно подписване на документи
  • Възможност за надграждане на системата с процеси за други отдели
  • Устойчиви практики, намаляващи използването на хартиени документи
Решение, базирано на M-Files - световен лидер в управлението на документи

За да намалите зависимостта от хартиени документи, може да се доверите на неограничените възможности на M-files. Системата за интелигентното управление на информация се свързва със съществуващите системи, като ги усъвършенства, чрез добавяне на метаданни, контрол на версиите и работни процеси към съдържанието. M-Files дава възможност на организациите да управляват непрекъснато нарастващия обем документи и информация във всички бизнес системи, в съответствие със законовите изисквания.

А наистина ли е нужно да подписвате документи с мастило?
А наистина ли е нужно да подписвате документи с мастило?

За да сме сигурни, че документите остават в дигитален формат, предоставяме интеграция с Evrotrust. По този начин може да използвате КЕП, без да е нужно да принтирате, подписвате, сканирате и качвате файловете отново в системата. Само с едно натискане на бутон можете да създадете дигитален подпис със същото правно значение като ръкописния.
 

ВАШИЯТ УСПЕХ Е НАША ОТГОВОРНОСТ!

Успехът на нашите клиенти е ключов за нас. Новата ни Customer Success Program се стреми да подпомага клиентите ни след имплементация на различните дигитални процеси, позволявайки им да разгърнат своя потенциал и да се утвърдят като дигитални иноватори в своята индустрия. Стартирайки своята дигитална инициатива с нас, ще получите проактивна и персонализирана подкрепа от нашия екип от експерти.

ВАШИЯТ УСПЕХ Е НАША ОТГОВОРНОСТ!

Част от успешните ни истории:

Заявете демо