Дигитални решения за търговски отдели

Пътят към успешния бизнес е дигитален


Променете начина, по който управлявате договорите си днес

Договорите в бизнеса са ключов елемент от всяко взаимоотношение – от клиенти, доставчици и партньори до служители. Те формират основата на доверието и разбирането на правилата за сътрудничество. Въпреки това, управлението на договори често се пренебрегва в дигиталните процеси, оставяйки бизнеса с пропуски и изложен на рисковете, породени от ръчните процеси. Управлението на хартиени договори по традиционния начин не е лесна задача. Архивирането заема офис пространство, въвеждането на данни и търсенията отнемат време, а пропуснатите крайни срокове могат да доведат до загуби и санкции за неспазване.

Konica Minolta помага на своите клиенти да пренесат своите процеси за управление на договори в нова ера със своите цифрови решения. Решенията за дигитално управление на договори помагат на организациите да управляват всички корпоративни договорни документи по по-прост начин и осигуряват стабилен работен процес.

Решение, базирано на M-Files - световен лидер в управлението на документи

За да намалите зависимостта от хартиени документи, може да се доверите на неограничените възможности на M-files. Системата за интелигентното управление на информация се свързва със съществуващите системи, като ги усъвършенства, чрез добавяне на метаданни, контрол на версиите и работни процеси към съдържанието. M-Files дава възможност на организациите да управляват непрекъснато нарастващия обем документи и информация във всички бизнес системи, в съответствие със законовите изисквания.

M-files



Отървете се от:

  • Претрупаните бюра и хаос
  • Пропускане на възможности
  • Пропускане на крайни скорове и периоди на договора
  • Санкции за неспазване на срокове и потенциално скъпи правни проверки
  • Безкрайните архиви и папки
  • Ръчното въвеждане и проверка на данни
  • Съхранението на хартиени договори



Ползи: 

  • Известяване за наближаващи изтичащи срокове на договори
  • Възможност за контрол на версиите на всеки документ
  • Рационализиране и дигитализация на процесите
  • Работа в съответствие с различни закони и разпоредби чрез използване на стандартизирани шаблони, формати и процедури
  • Оторизация и нива на достъп
  • Електронно подписване на документи
  • Възможност за надграждане на системата с процеси за други отдели
  • Устойчиви практики, намаляващи използването на хартиени документи

Преодолейте предизвикателствата с нашето решение за управление на договори

Всеки бизнес е различен и процесът на избор и внедряване на подходящото решение трябва да се извършва внимателно. Konica Minolta възприема ориентиран към клиента подход към дигиталното управление на договори, който взема предвид бизнес средата и работните процеси на всяка компания. Персонализираните решения за управление на договори са проектирани въз основа на нуждите на всяка компания.

С дигиталното управление на договорите на Konica Minolta, всеки документ автоматично се сканира и категоризира, информирайки персонала и подписалите. Всички договори се съхраняват в една база данни, така че всичко е на едно място. Всеки е информиран за статуса на всеки договор. Някои от основните предимства на това управление са по-малко човешки грешки, контрол на версията/актуализацията и по-бързи одобрения. Цялата информация, от която се нуждаете, ще бъде достъпна с натискането на един бутон - от търсене на текст в цялото съдържание на договор до разбивки на условията на договора, стойността на договора и други параметри.

 

Ползите за вашата компания

С решенията за управление на договори на Konica Minolta ви помагаме да се освободите и да възвърнете пълния контрол върху вашите документи и договори. Това не само спомага за ускоряване на процесите, спестяване на пари и облекчаване на служителите, но и спомага за подобряване на отношенията с партньорите на компанията. Системата стандартизира и автоматизира всички фази на управление на договори, от заявки за договори до изготвяне на договори и работни процеси за изпълнение с помощта на електронни подписи (като Evrotrust).

Намалява риска от правни или одиторски разходи и подпомага финансовия контрол. Системата изпраща известия за крайни срокове, одобрения, промени или анулации и мениджърските екипи могат да се възползват по най-добрия начин от всички предимства на договорите.

Той поддържа съответствие и защита на данните чрез оторизация и лични права за достъп – ниво на сигурност, което далеч надхвърля конвенционалните хартиени записи.


 

А наистина ли е нужно да подписвате документи с мастило?

За да сме сигурни, че документите остават в дигитален формат, предоставяме интеграция с Evrotrust. По този начин може да използвате КЕП, без да е нужно да принтирате, подписвате, сканирате и качвате файловете отново в системата. Само с едно натискане на бутон можете да създадете дигитален подпис със същото правно значение като ръкописния.
 

Научете повече

ВАШИЯТ УСПЕХ Е НАША ОТГОВОРНОСТ!

Успехът на нашите клиенти е ключов за нас. Новата ни Customer Success Program се стреми да подпомага клиентите ни след имплементация на различните дигитални процеси, позволявайки им да разгърнат своя потенциал и да се утвърдят като дигитални иноватори в своята индустрия. Стартирайки своята дигитална инициатива с нас, ще получите проактивна и персонализирана подкрепа от нашия екип от експерти.

УСПЕШНИТЕ ИСТОРИИ НА КЛИЕНТИТЕ НИ:

Заявете демо