Управление на ИТ активи

Автоматизиране на разпределението на активи и пълната им проследимост по служители


Назначаването на права на достъп и управление на лицензи обикновено създава хаос и трудности при проследяването.

С всеки нов служител и всяка промяна в нуждите на екипа, ИТ отделът трябва да се грижи за прецизното разпределение на достъпи и лицензи. Тези права са нематериални активи, придружени от обемна документация (приемо-предавателни протоколи), която, ако не се следи, създава рискове за неясно разпределение и нива на достъп.
С нашия дигитален процес, базиран на платформата M-Files, лесно управлявате и контролирате целия процес на заявяване, одобрение и назначаване на права на достъп.



Отървете се от:

  • Липса на проследимост: Отсъствието на централизирана система затруднява проследяването на достъпите, създавайки рискове от злоупотреби и липса на прозрачност.
     

  • Възпрепятствана работа: Липсата на нужни лицензи на служителите възпрепятства и бави тяхната работа.
     

  • Затруднено управление на разходите: Без централен контрол над лицензите, разходите за ИТ ресурси се увеличават поради закупуването на надвишаващи нуждите лицензи.
     

  • Разпокъсани отговорности между отделите: Администрирането на достъпи от различни отдели води до неясна отговорност и затруднена координация, което забавя процеса.



Ползи: 

  • Централизирано управление: Платформата M-Files обединява всички стъпки от процеса – от заявката и одобрението до назначаването и унаследяването на достъпи и права.
     

  • Назначаване на достъпи по роли по шаблон: Процесът улеснява администрирането и назначаването на необходимите лицензи при постъпване на нови служители и преместването им в друг отдел.
     

  • Ясна йерархия на одобрение: Процесът гарантира регламентиране на правата за заявяване и одобрение – ясно е кой може да подава заявки за достъп и кой има право да ги одобрява.
     

  • Лесно предоставяне на информация при одити: Платформата централизира цялата документация и история на достъпите, което позволява бързо и лесно предоставяне на данни при вътрешни проверки или одити.

Запознайте се M-Files

M-Files предлага софтуерна платформа за интелигентно управление на информацията от ново поколение, чрез която се опростяват начина, по който организациите управляват информацията и документите си процеси, за да станат по-продуктивни, по-ефективни и да бъдат съвместими със изискванията.

Вижте повече

ВАШИЯТ УСПЕХ Е НАША ОТГОВОРНОСТ!

Успехът на нашите клиенти е ключов за нас. Новата ни Customer Success Program се стреми да подпомага клиентите ни след имплементация на различните дигитални процеси, позволявайки им да разгърнат своя потенциал и да се утвърдят като дигитални иноватори в своята индустрия. Стартирайки своята дигитална инициатива с нас, ще получите проактивна и персонализирана подкрепа от нашия екип от експерти.

ИЗТЕГЛЕТЕ

ИЗТЕГЛЕТЕ

Дигитализирайте управлението на ИТ активи днес

Въвеждането на дигитални работни процеси в вашата организация ще Ви позволи да поемете контрол над информацията, и така да сте по-ефективни, документите Ви да станат по-защитени, а процесите Ви – по-прозрачни и проследими. Прочетете повече в брошурата.

Изтеглете брошурата

УСПЕШНИТЕ ИСТОРИИ НА КЛИЕНТИТЕ НИ:

Стандартни дигитални процеси

Стандартни дигитални процеси

Заявете среща или демонстрация