Споделяне
През последната година организациите предприеха бърза дигитална трансформация и клиентите възприеха без проблем предлаганите дигитални преживявания. Всичко това се отрази и на печатната индустрия, която претърпя необратима промяна през последната година.
Процесът на дигитална трансформация изисква лидерите в печатната индустрия спешно да преосмислят своите бизнес модели. Инерцията на успеха, основан на традиционните модели, все повече отслабва в съвременния бизнес пейзаж, който се ръководи не само от продукта, а и от експертизата, опита и предлаганите услуги към продукта.
Клиентите очакват по-свързани, персонализирани и интелигентни услуги от своите доставчици на технологии. За да се трансформира една компания, за да стане лидер на пазара трябва да се трансформира и в доставчик на технологични услуги. Успехът на лидерите в печатната индустрия ще бъде гарантиран от тяхната способност да използват данни, облачни решения, изкуствен интелект и автоматизация. 10-те тенденции за 2022 г., очертани от Quocirca, са: