През последната година организациите предприеха бърза дигитална трансформация и клиентите възприеха без проблем предлаганите дигитални преживявания. Всичко това се отрази и на печатната индустрия, която претърпя необратима промяна през последната година.
Процесът на дигитална трансформация изисква лидерите в печатната индустрия спешно да преосмислят своите бизнес модели. Инерцията на успеха, основан на традиционните модели, все повече отслабва в съвременния бизнес пейзаж, който се ръководи не само от продукта, а и от експертизата, опита и предлаганите услуги към продукта.
Клиентите очакват по-свързани, персонализирани и интелигентни услуги от своите доставчици на технологии. За да се трансформира една компания, за да стане лидер на пазара трябва да се трансформира и в доставчик на технологични услуги. Успехът на лидерите в печатната индустрия ще бъде гарантиран от тяхната способност да използват данни, облачни решения, изкуствен интелект и автоматизация.
10-те тенденции за 2022 г., очертани от Quocirca, са:
- Хибридната работа ще стимулира трансформацията на печатните и дигиталните работни процеси
- "Слепите зони“ в в областта на сигурността в печата ще се запазят поради разширения спектър на заплахите
- Устойчивостта и целево ориентираните технологии ще имат решаваща роля
- "Голямото напускане" ще увеличи използването на анализите на работната сила за подобряване опита на служителите
- Инерцията на облачните решения ще засили процесите по възприемането на услугите за печат в облак
- Интелигентните сгради и IoT технологията ще оформят интелигентните работни пространства
- Разширените аналитики ще отключат възможности за дигитализация
- Управляваните ИТ услуги ще предложат разширени възможности за растеж
- Интелигентната автоматизация ще стане по-достъпна, повишавайки производителността на работната сила
- Корпоративната метавселена ще предизвика използването на модерно виртуално сътрудничество