Споделяне
Собствено проучване на Коника Минолта България за нагласите на крайните клиенти.
ДИЗАЙНЪТ НА ОПАКОВКАТА се превърна в ключов маркетингов инструмент
ТАКТИЛНИ ЕФЕКТИ върху продуктовите опаковки могат да увеличат продажбите и дори да допринесат за цялостния имидж на марката
ДОПИРЪТ може да увеличи импулсните и непланирани покупки
ВЪЗМОЖНОСТТА ДА ПОЧУВСТВАШ даден обект влияе върху чувството за принадлежност и води до по-висока оценка
Близо 90% от крайните потребители на печатни продукти, които са участвали в проучването са убедени, че обогатяването на печата с лак и фолио, са решаващ фактор при позициониране на даден продукт и/или услуга.
Впечатляващият завършен вид на маркетинговите и рекламни материали се явява основен критерий за изпълнение на целите, които компанията си поставя с разпространението им. Като част от визуалната привлекателност освен дизайна се включва именно добавянето на довършителни ефекти, които да откроят продукта.
Tърсенето на все по-голяма бързина на изпълнение, все по-къси тиражи, възможности за персонализация и променливи данни предвещават и все по-голям дял на дигиталните технологии за печат и обогатяване, които по тези критерии вземат превес над конвенционалните технологии.
От Коника Минолта България следваме своята мисия да обучаваме пазара - както крайните потребители, така и печатниците, относно иновациите в областта на дигиталните технологии за печат и начините за създаване на впечатляващи маркетинг материали. Планираме редица от събития, които да съберат всички звена в процеса – от идеята до дизайна и производството, които да информират и създадат необходимите връзки и споделяне на добри практики.
Като извод изпъква необходимостта от проактивно предлагане на идеи за подобни продукти от рекламните агенции и печатниците и за излизане от зоната на комфорт, свързана с предлагане на добре познати и отработени техники на дизайн, печат, довършителни ефекти.
Вярваме, че трябва да се отвори по-дълбок диалог между маркетинговите отдели, рекламните агенции и печатниците, които ги обслужват. Реално 94% от маркетолозите са готови да отделят бюджет за обогатяване на техните маркетингови и рекламни материали.