Уебинар: „Дигитални HR процеси - инструменти и добри практики”
По време на уебинара ще ви покажем няколко възможности и инструменти, за да преминете към дигитално управление на някои основни HR процеси.
- регистриране на болнични и одобрение на отпуски и home office
- електронен архив на досиетата на служителите
- обработка на документи на служители, които са новоназначени или освободени от компанията
- регистриране и одобрение на разходи за обучения
Ще отговорим и на въпросите ви по темата, с които се сблъсквате в ежедневието си. Ще споделим и някои добри практики от нашата компания, както и от проектите при клиенти, които сме осъществили.
Искате да научите повече? Попълнете контактната форма сега!
Уебинарът е подходящ за HR мениджъри и HR Business partners, ТРЗ експерти, ИТ мениджъри, Административни мениджъри.