Изминаха няколко години, откакто M-Files стана част от портфолиото на Konica Minolta, като основна платформа за управление на документи и автоматизация на работни процеси. Въз основа на принципа винаги да тестваме първо решенията при нас, преди 3 години решихме да внедрим M-Files в Коника Минолта България. Добавяйки нови функционалности и процеси постепенно, в момента платформата се използва от над 85 потребители от всички отдели, улеснявайки различни процеси, от потоци за одобрение на заявки за отпуск до електронно съхранение на оперативни документи, технически документи, необходими за сервизния отдел, тези в областта на качеството (ISO) и съответствието или маркетингови и продуктови документи. С платформата M-Files ние не само разполагаме с надежден дигитален архив, но и сме автоматизирали процеса по управление на договори, върху които отделите Продажби, Администрация и Финанси работят съвместно, потоците за одобрение и съхранение на фактури, получени от доставчици, но също и различни дейности, свързани с управлението на проекти и заявки. Днес M-Files е основната платформа за управление на цялата информация между различните отдели, която гарантира прозрачност и консистентност както на процесите, така и на целия документооборот.
При тези проекти нямаме реална продажва/изписване на артикули, но те все пак са вложени при потенциален клиент и реално не са в склад. Чрез този инструмент следим при кой какви артикули имаме, и на каква стойност. Също така проследяваме датата на предаваме и дата на която очакваме да се върнат при нас, както и състояние на артикулите при връщане и тн."
Дигитализирано управление на трудовите правоотношения
Електронно регистриране и управление на процес за отсъствия от работа
Ясна проследимост на командировките от служители и ръководители
Автоматизиране на разпределението на активи и пълната им проследимост по...
Електронно регистриране и управление на процес за одобрение на разходи
Електронно регистриране и управление на договори
Ясна проследимост на всички автомобили в организацията с прилежащите им...
БЪРЗО, ЛЕСНО, СИГУРНО
Електронно регистриране и управление на входяща и изходяща кореспонденция