Управление на потребителите и разходите

Автоматичен анализ на използването и разширено отчитане на разходите

Открийте модерна среда за печат, съобразена с Вашите нужди


Съществуват много различия между малките и средните предприятия и международните компании.

Всеки има свой собствен стил на управление, нужди, клиентела и цели. Независимо от това каква организация представлявате, Konica Minolta Ви предлага решение за управление на потребителите и разходите, което ще отговори на Вашите изисквания. Този мащабируем софтуер ще отговори на Вашите реални нужди дори когато те се променят с развитието на вашата компания.

Решения

Решения

Управление на потребителите и разходите

Централизираното корпоративно управление на разходите по потребители, драстично намалява изразходваните от Вас средства за печатни услуги – често с до 30%. Можете да използвате това решение за наблюдение, за да се радвате на икономически ефективна и съвременна среда за печат. Не са нужни големи инвестиции във Вашата инфраструктура за печат, тъй като софтуерът поддържа мултифункционалните принтери на Konica Minolta и малките офис принтери. Всичко това води до опростен и ефективен контрол над всички Ваши устройства – независимо дали сте малко предприятие само с няколко MFP, или сте международно предприятие с офиси по цял свят.

Хардуер
Хардуер за печат на Konica Minolta

Искате най-доброто в областта на цифровия производствен печат? Току-що го намерихте. Хардуерните решения на Konica Minolta за производствен печат и за офис са еталони в отрасъла, с устройства, предлагащи революционно качество на цветните изображения, черно-бял печат със високи скорости, довършителни опции със свързано към печатна преса оборудване с професионално качество – с цел да се отговори на сложните спецификации на Вашето задание, и много други. Независимо от размера или областта на специализация на Вашата компания нашият хардуер за печат Ви дава възможност да изградите своя инфраструктура за печат, да управлявате цифровото съдържание, да въведете най-новите измервателни уреди и да се запознаете с други решения, имащи за цел да променят до неузнаваемост Вашия работен поток.

Софтуер
Управление на печата с YSoft SafeQ

YSoft SafeQ е корпоративно решение за управление на печата, предназначено да ви позволи да поемете контрола върху данни за печат и навиците на потребителите, за да вземете решение, базирано на факти, относно печатната инфраструктурата във вашата организация. Използвайте този инструмент във Ваша полза, за да намалите разходите за печатане, копиране и сканиране. YSoft SafeQ записва всички дейности на мултифункционалните принтери, независимо от местоположението им – всичко това за Вашето спокойствие, по-голяма безопасност и производителност.

Услуги
Винаги на Ваше разположение

Нашият опитен и компетентен персонал от специалисти ще отговори на всички Ваши въпроси и ще Ви покаже как да работите с продукта си. Нашите услуги функционират във Ваша полза в рамките на система за поддръжка, предназначена да гарантира на Вас и на компанията Ви извличането на максимална полза от решенията. Ние предлагаме широка гама от различни услуги, включително оптимизирани услуги за печат, за да комбинираме консултиране; внедряване на хардуер и софтуер; управление на работния процес, за да намалите разходите за документи; и интелигентни услуги за защита, за да поддържате безопасността на бизнеса си.

Управление на потребителите и разходите

Управление на потребителите и разходите

Внедрете корпоративното управление на печата с YSoft и направете крачка в бъдещето. Помогнете при въвеждането на съвременна среда за печат, която е гъвкава, икономически ефективна и сигурна. Този инструмент за управление на потребителите и разходите ще промени основно начина, по който упражнявате контрол върху Вашата инфраструктура за печат. Поемете контрол над бюджета, като проследявате всичките разходи за копиране, печат и сканиране за всеки потребител, устройство или офис. Отрийте случаите на проблематично поведение при печат и коригирайте политиката си по съответния начин. В тази централизирана среда за печат едно сървърно приложение свързва всички Ваши мрежови устройства към корпоративната директория, което дава възможност да определите политики за управление или да въведете далеч по-ефективни работни процеси. 


С това решение за наблюдение можете да държите нещата под контрол дори ако организацията Ви изпълнява голям брой проекти за много клиенти. Можете да предоставите код за достъп на всеки от тях и да разпределите разходите за печат към съответните проекти. По този начин е много по-лесно да начислите на клиента си точните разходи за печат, вместо да ги покривате отново и отново. Създавайте и анализирайте ясни графики и отчети за управление на печата, за да имате бързи и изчерпателни общи прегледи. За по-голяма яснота и ефективност можете също така да създадете Ваши собствени персонализирани отчети. 


YSoft SafeQ е ефективен, гъвкав и всеобхватен инструмент за управление на потребителите и разходите, който ще Ви предостави всички функционалности, необходими за рационализиране на Вашия работен процес, ще Ви спести пари и ще Ви донесе ползи от по-прозрачното отчитане на разходите.

Повишена сигурност

Повишена сигурност

Бързи и ясни общи прегледи на разходите

Бързи и ясни общи прегледи на разходите

Централно управление

Централно управление

Автоматичен анализ на използването

Автоматичен анализ на използването

Разширено отчитане на разходите

Разширено отчитане на разходите

Свържете се с нас

Свържете се с нас

Свържете се с нас за допълнителна информация

Персонализирайте Вашето решение за управление на потребителите и разходите, за да се възползвате напълно от всички предлагани от него функционалности. Не сте сигурни как да го направите? Свържете се с нас за повече информация и нашите опитни специалисти ще отговорят с радост на всички Ваши въпроси и опасения.

Свържете се с нас

Свържете се с нас

Желая да получа информация на:

Вашите данни ще бъдат обработени в съответствие с нашата политика за поверителност
Enter security code:
 Security code
Въведете кода от картинката

Текстовите полета с * са задължителни!

Get tailored solutions and simplify your daily work - get the brochure:

Свали сега
download icon test 2